PM.Hagadøkken Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Hehe, ledninger er heller ikke min greie, men syns det er artig å drive med
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Har fått kobla litt til nå, er 90% ferdig, mangler bare å koble opp motor og inn på instrumenter:) har prøvd alle funksjoner i kveld, og det funket:) slik set det ut for øyeblikket Alt dette skal ut til instrumenter og brytere; Her er sikringsboksen nesten ferdigkobla, skal kun innpå styrestrøm og konstantstrøm til motor:) Syns det er morro å drive med elektro! Men merker man driver alt for lite med det, knoter en del, og tar tid
Torolav933 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 blir like imponert over innsatsen etter kvareinaste oppdatering her !
|Ole| Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Har fått kobla litt til nå, er 90% ferdig, mangler bare å koble opp motor og inn på instrumenter:) har prøvd alle funksjoner i kveld, og det funket:) slik set det ut for øyeblikketAlt dette skal ut til instrumenter og brytere; [ Bilde ] Her er sikringsboksen nesten ferdigkobla, skal kun innpå styrestrøm og konstantstrøm til motor:) [ Bilde ] Syns det er morro å drive med elektro! Men merker man driver alt for lite med det, knoter en del, og tar tid Imponert over att ein som ikkje har erfaring med elektronikken får det såpass bra til! Det gjer meg pågangsmot til å begynne på mitt!! Fyr laust med meir bilder, ALTID morro med oppdateringer fra deg. Håpar vi begge rekke våler så vi får delt litt erfaringer
Pedi Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Herregud... Nå kan jeg snart ikke gå inn på tråden din lenger, for jeg har ikke flere superlativer igjen.... Nydelig arbeid, as always!
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 blir like imponert over innsatsen etter kvareinaste oppdatering her ! Se jævla bra ut iallefall! Dette ser bra ut, ikke tvil om noe annet Takk for det! hjelper på pågangsmotet med litt positiv respons Imponert over att ein som ikkje har erfaring med elektronikken får det såpass bra til! Det gjer meg pågangsmot til å begynne på mitt!! Fyr laust med meir bilder, ALTID morro med oppdateringer fra deg. Håpar vi begge rekke våler så vi får delt litt erfaringer Ja har ikke alt for mye erfaringer med det, men er morro å drive med! kommer nok flere oppdateringer utover, begynner på ledningsnettet til motoren i dag:) må prøve å komme oss til Våler ja ! det ser jeg fram til! Herregud...Nå kan jeg snart ikke gå inn på tråden din lenger, for jeg har ikke flere superlativer igjen.... Nydelig arbeid, as always! Hehe, hyggelig å høre ! Men syns ikke du burde slutte å gå inn på tråden er morro å få tilbakemeldinger av slike perfeksjonister som deg Som sagt tidligere står ledningsnettet til motoren for tur i kveld, over til noe annet så har jeg kjøpt ny diff i kveld, har kjøpt en 75% sperrediff av Lars Kvissel som jeg får På fredag det blir snadder
Morty999 Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 blir bra detta! men en ting. har du prøvd denna? tror du vil vurdere gummiputer under den da du prøver den
Jørgen-A Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Er ikke noe problem. Anders har 2 sånne som står og durer. Og lager ikke høyere lyd enn hva man forventer i en ribba racer:) fint ell arbeid ja:)
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 blir bra detta! men en ting. har du prøvd denna? tror du vil vurdere gummiputer under den da du prøver den Den er prøvd ja er overasket over støynivået til den, bråket mye mindre enn jeg trodde den ville gjøre dessuten mener jeg at slik bråk hører hjemme på en banebil
Morty999 Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 hmm, har di laga den stillere da tro? husker hvertfall da jeg hørte en slik for 3-4 år siden og da bråka di no JÆÆÆVELIG
joachim sørlie Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Hmm, enig med Morten egentlig. Sitter du på bagasjen durer det jo noe sykt og bråker like mye, men er ikke det en del av sjarmen?
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Jeg syns hvertfall sånn during og lyden hører hjemme på en banebil, når man sitter med hjelm og motoren på hører man lite av den likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå