PM.Hagadøkken Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Sveisa sperre syns jeg ikke er noe særlig, hvis man plutselig kommer på å prøve å kjøre litt tider for morro skyld Er det forresten noen som vet om e46 bærearmer passer e30? Ser ut til å passe men har ikke målt noe på det enda, er vel gjerne litt breiere de
e30 tic Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Mener de passer men ja den blir noe breiere i trynet
Dirty Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Det er ikke å anbefale å bruke E46 Bærearmer. Bruk den store typen som sitter på e36 så forlenger du de 6cm borrer også nytt hull i navet og forlenger styrestaget. så får du skikkelig sving
|Ole| Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Det er ikke å anbefale å bruke E46 Bærearmer. Bruk den store typen som sitter på e36 så forlenger du de 6cmborrer også nytt hull i navet og forlenger styrestaget. så får du skikkelig sving Da får ikkje man kjøre rundetider...
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Hvorfor anbefales ikke fra e46? Skal ike begynne å Lodde originale , for risky, da produserer jeg isåfall helt nye fra bunn
Dirty Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Hvorfor anbefales ikke fra e46? Skal ike begynne åLodde originale , for risky, da produserer jeg isåfall helt nye fra bunn Jeg skal bruke slike, kan sikkert skaffe flere
Jørgen-A Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Sveisa sperre syns jeg ikke er noe særlig, hvis man plutselig kommer på å prøve å kjøre litt tider for morro skyld Er det forresten noen som vet om e46 bærearmer passer e30? Ser ut til å passe men har ikke målt noe på det enda, er vel gjerne litt breiere de Er det diff på en gocart?
Jørgen-A Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 merker stor foskjell i depot. kniper ikke i sakte fart. er 2 veis diffbrems Sjønner det. Men ute på banen da?
thorbis Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 nja ikke store forskjellen der kanskje, men så lenge jeg slipper brytinga i depot er jeg fornøyd. høres ikke bra ut med org drivaksler
Silverboy Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Heftig prosjekt! noen som vet om oljepumpa fra biltema suger noe? tenker på om den kan monteres over oljenivået på diffen..
|Ole| Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Liker lyden jeg, er jo racing +1 Eg merka nesten ingen forskjell på brems og sveisa diff på bane...Sveisa er litt meir påliteleg ang sperringa
SteffenM2 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Sveiset diff vil bremse i sving, ergo du vil ha en brems du nødig vil ha. Er marginalt hva man merker til dette, men er man på sekund jakt, bruk en sikkelig diff. Er ikke uten grunn at proffe racing biler kjører ordentlig diffbremser. Og en gocart, kan du se at tidvis "hopper" med rompa igjennom svingen, dette pga. den stive bakakselen. Men det fungerer, da akselbredden er såpass kort at det er tap og bygge diff på de. Mdt. på vekt i forhold til kjøreegenskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå