joachim sørlie Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Bare og vippe opp innerhjulet på karten så slepper du det
Trond.S Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Sveisa diff dytter godt på vei inn i svingen så på glatt bane eller med dårlige dekk kan du fort oppleve en Audi eiers mest vanlige fenomen; understyring! Ikkje bra!
Dirty Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Sier seg selv, kjører ikke spor med sveist. Drifting derimot er det en bra og billig løsning for oss hobby driftere Sånn fedig med det
e30 tommis Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Vist du har Forza, så er det en ypperlig måte og årde seg et dekor design som du kan bli fornøyd med, noe jeg villa ha brukt ivertfall
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 Har dessverre ikke forza, men hvis noen vil prøve er det bare å sette igang har fått litt deler i dag, og montert dette syns det ble bra jeg, gleder meg til å prøve effekten av det Fikk denne pakka , Ferdig montert Med 17" hjul
thorbis Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 denna fortjener no grommere hjul. de der så kjipe ut
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Skrevet Februar 14, 2013 De der blir spinnehjul har 4stk 8x18 compomotive, også kommer det et sett til med compomotive 10x18 til å bruke bak
Jørgen Lie Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Helrått prosjekt.. Er målløs.. Og misunnelig, til gangs.. Hadde man bare hatt anledning til å ha en slik garasje, med det man trenger av utstyr, og kunne pussle å fikse etterhvert som man hadde tid og lyst.! Skal bli gromt å se den ferdig, og gjerne i aksjon på bane!!
Tommen325 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Her snakker vi strøken banebil! Følger med!
Morty999 Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 jeg har prøvd å kjøre med å uten sveisa diff på bane, og sveisa diff på rundetider er igrunn døfødt.. bare dytta rett rett frem inn i svinga og når du først kom inn i svingen så kom rumpa med engang.
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Fikk litt flere deler i dag nå blir det gromt bremsesystem håper jeg alle koblinger er fra Fittings Of Norway kjøpte bremselysbryter som går på bremsetrykket, den beste løsningen syns jeg, og gummibelagte slanger så jeg slipper å ripe opp lakken koster å bygge bil merker jeg!!
Thunegutt Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Kjekt med sånne pakker Men det blir fort noen kroner ut av det... Skal du ikke legge litt rør også? Eller blir det bare slanger?
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Skrevet Februar 15, 2013 Blir veldig fort kroner ut av det ja blir kun slanger, synes ikke noe særlig om rør igrunn
e30meet Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Gratulerer med dagen fra oss i E30Meet teamet!! Vi krysser fingrene for at vi får se denne på banen i Juni!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå