Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sveisa diff dytter godt på vei inn i svingen så på glatt bane eller med dårlige dekk kan du fort oppleve en Audi eiers mest vanlige fenomen; understyring! Ikkje bra!

Skrevet

Sier seg selv, kjører ikke spor med sveist. Drifting derimot er det en bra og billig løsning for oss hobby driftere

Sånn fedig med det :P

Skrevet

Har dessverre ikke forza, men hvis noen vil prøve er det bare å sette igang :) har fått litt deler i dag, og montert dette :) syns det ble bra jeg, gleder meg til å prøve effekten av det :)

Fikk denne pakka ,

5v5ap5xne99191d4cmmw.jpg

:)

37lfq3qlgl0chyvmhr3u.jpg

Ferdig montert :)

7ty4cw2np6dugh910jaq.jpg

Med 17" hjul :)

dmptefyxrwv6y72thqwi.jpg

Skrevet

Helrått prosjekt.. Er målløs.. Og misunnelig, til gangs.. Hadde man bare hatt anledning til å ha en slik garasje, med det man trenger av utstyr, og kunne pussle å fikse etterhvert som man hadde tid og lyst.!

Skal bli gromt å se den ferdig, og gjerne i aksjon på bane!! ;):applause:

Skrevet

jeg har prøvd å kjøre med å uten sveisa diff på bane, og sveisa diff på rundetider er igrunn døfødt.. bare dytta rett rett frem inn i svinga og når du først kom inn i svingen så kom rumpa med engang.

Skrevet

Fikk litt flere deler i dag :) nå blir det gromt bremsesystem håper jeg :) alle koblinger er fra Fittings Of Norway :) kjøpte bremselysbryter som går på bremsetrykket, den beste løsningen syns jeg, og gummibelagte slanger så jeg slipper å ripe opp lakken :) koster å bygge bil merker jeg!!:)

cyuys85gaan84t55krwm.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...