Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helgromt :D

Men har du tenkt til å få lisens på denne? så kan du ikke ha skjøtestykker på bensinen inni kupen, bare et tips ser de AN koblingene i ryggen bak der.

Skrevet

Er en diskusjon på det Baki tråden, men vi får se da tiden kommer, ifølge Fittings Of norway er det ikke en skjøt, men en gjennomføring:) vet om mange som har lisens med den løsningen, men den tid den sorg, jeg har trua:)

Skrevet

En kjedelig update , men update er update, eller ??

Fikk siste rest til bremsene i dag, pumper og beholdere:) det ble montert, og nå er bremsesystemet klart til å testes i morgen:)!

hhkhin3uk2vlyv78rv8j.jpg

Når bremsene er ferdig så går jeg over til mellomaksel, skal bruke en alksling fra 3.8l m5, den skal kortes inn og moddes for å passe 188 diffen :)

Ser fram til å begynne med det :)

Skrevet

Montert siderutene bak :)

Vurderte lenge lexanruter, men valget falt på glass , ganske enkelt fordi det er så mye mer strøkent! Mye mer glans i glass, enn lexan:) og de ekstra kiloene tar jeg meg råd til :)

g653kaswyku06zwb3nsi.jpg

Skrevet
Atter eingang herlig oppdatering!

Tipper kontrolløren slapp deg rett igjennom ;)

Om han fikk den godkjent slik den står nå, så er det ikke en som gjør det etter boka i allefall :P

Skrevet

Er vel de færreste som har helt klar bil når kontrolløren kommer, men så langt ser set bra ut for å få lisens :) men er ikke så mye som skal til før kontrolløren kan komme igjen å ta en siste kontroll :)

Skrevet
Atter eingang herlig oppdatering!

Tipper kontrolløren slapp deg rett igjennom ;)

Om han fikk den godkjent slik den står nå, så er det ikke en som gjør det etter boka i allefall :P

Hva er det som ikke er gjort riktig her hittil?

Skrevet
Er vel de færreste som har helt klar bil når kontrolløren kommer, men så langt ser set bra ut for å få lisens :) men er ikke så mye som skal til før kontrolløren kan komme igjen å ta en siste kontroll :)

Bilen skal jo være helt etter boka når lisens blir skrevet ut, slik det funker her nede i alle fall.

utrolig mye rart av regler, bremselys i frontruta er jo det nye for 2013 #-o

Skrevet

Det er klart det skal være etter boka , men hittil er alt lovlig, er kun småting som står igjen før den er godkjent , slik som utvendig hovedstrømbryter . Bremselys i frontrute er påbudt i drifting , men ikke for å ha hastighetslisens. Men man kan kjøre drifting med hastighetslisens, men da må reglementet for drifting overholdes, sånn som med bremselys i frontrute f.eks :)

Skrevet

Dette er jo et deilig byggverk, og jeg må jo flire med meg selv - for jeg var ikke akkurat forberedt på oppstart allerede nå...

Jeg hadde forventet maaaaaange herlige updates før det var liv i motoren, men helt klart - å bygge banebil kontra gatebil er jo 2 vidt forskjellige ting...

Grattis med oppstart, tenker det hjelper på humøret og pågangsmotet!

Skrevet
Det er klart det skal være etter boka , men hittil er alt lovlig, er kun småting som står igjen før den er godkjent , slik som utvendig hovedstrømbryter . Bremselys i frontrute er påbudt i drifting , men ikke for å ha hastighetslisens. Men man kan kjøre drifting med hastighetslisens, men da må reglementet for drifting overholdes, sånn som med bremselys i frontrute f.eks :)

Jepp kan reglene :) Forsto det bare slik at den allerede var godkjent lenger oppe :)

Har samme greia som deg bare noen småting igjen før det blir full kontroll :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...