PM.Hagadøkken Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Tja litt er jo skjedd, men er mest konsentrasjon rundt rallycrossen om dagen:) Bilen er så og si klar for burbygging, så håper på å få sendt den avgårde så fort som mulig:) Imens har jeg pusla med litt andre småting; Påfyllingshals til fuelcellen. mangler bare å få sveisa den:) er nesten ferdig med å skrape den under, her er et bilde av nesten med en gang jeg starta; Imponerende reint under kittet:) Lagd meg tauekroker, mangler bare å få sveiset gjengedelen inn i karosseriet. Om ikke annet, så er hvertfall hjelmen klar for litt kjøring
Dorris Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Om ikke annet, så er hvertfall hjelmen klar for litt kjøring Helt klar er den vel ikke? Har en lærling på jobb som har ymta frampå om noe Men du får vente til hjelmen og panseret mitt er ferdig Mye bra jobb btw
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Ja blir vel noe fargeskifte og litt på hjelmen:) venter bare på en som skal ha et helt kunstverk på hjelmen sin. Høhø
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Tror jaggu tankpåfyllinga di er ferdig å! Og det ble hur bra som helst Takk for hjelpa! Kommer noe bilder etterhvert vel:)
PM.Hagadøkken Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Lenge siden det har vært noe update her.. Det er det en grunn til, for nå sitter det nemlig et J.H. Linnerud bur i denne
skrokkis Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Lenge siden det har vært noe update her.. Det er det en grunn til, for nå sitter det nemlig et J.H. Linnerud bur i denne
PM.Hagadøkken Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Hei! Lenge siden sist, men har heller prioritert bilen, enn å legge ut bilder:) Men her kommer litt av det som har blitt gjort! Er en god stund siden, men bilen er tilbake fra burbygging hos Joe Harry Linnerud, og ikke noe annet å si enn at det var helt rått! Angrer ikke et sekund på valg av bur:) Her kan man se at buret ligger inntil karosseriet overalt; Ble dårlig plass til ojekjøler noe sted, så da ble det frisert litt, og den ble plassert her; Batterikasse ble lagd; Tank og batteri på plass; Oljefilter plassert; Laget meg tårnavstiver; Her er Wastegate ferdig, mangler å sveise rundt ved grenrør; var litt vanskelig å få brukt originalt girkasseoppheng, siden alt det var kappet bort, så dette ble resultatet av det; Eksosanlegg ferdig, egentlig ganske fornøyd, med tanke på høyde over bakken; Her kommer det sideskjørt utenpå, så gjorde det stort nok først som sist; Motorrom per dags dato; Nå er det veldig lite som står igjen før lakkering, driver å tilpasser hjulbuer,for å få den litt breiere, da dette er ferdig blir det lakkering:) Det var updaten for nå, ellers så lurer jeg på en ting, er usikker på radiatorvalg, tror folket det vil holde med en e36 M3 alu radiator med el-vifte? Mvh.
PM.Hagadøkken Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Har nå laget IC fester mangler egentlig kun radiator og hjulbuer før lakkering nå, men ingen som har noe å si ang. E36 m3 radiatoren ? Vil helst ikle gjøre om på det etter lakkering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå