PM.Hagadøkken Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Takk for det! ja hadde forventet meg litt lengre tid før oppstart selv, men plutselig var jeg der men ikke for det, mange updaten gjenstår enda:)! Det er klart det skal være etter boka , men hittil er alt lovlig, er kun småting som står igjen før den er godkjent , slik som utvendig hovedstrømbryter . Bremselys i frontrute er påbudt i drifting , men ikke for å ha hastighetslisens. Men man kan kjøre drifting med hastighetslisens, men da må reglementet for drifting overholdes, sånn som med bremselys i frontrute f.eks Jepp kan reglene Forsto det bare slik at den allerede var godkjent lenger oppe Har samme greia som deg bare noen småting igjen før det blir full kontroll Nei gjenstår nok noen småting men satser på å være klar ei stund før sesongen starter !
Thunegutt Skrevet Februar 28, 2013 Skrevet Februar 28, 2013 Var ikke for liten den IC vertfall Så her blir det kald luft
SSM Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Ser veldig flott ut dette! Jeg skimter litt volvo 240 deler på girsystemet hehe
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Ser veldig flott ut dette! Jeg skimter litt volvo 240 deler på girsystemet hehe Takk for det! Ja kan stemme det , har Volvo 240 gasspedal, og Sellholm Volvo girspak
Joakim e30 Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 sitti og lest gjennom hele denne tråden nå! Fy faen og gjennomført.. Kunne ønske jeg hadde like god tålmodighet og pågansmot som deg. Står respekt av dette bygget her. Stå på og gleder meg til og se denne in action
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Blir så rått det her!! Godt og se at bilen blir så strøken! Om du ikke husker meg helt, så er det meg du henta bilen hos i Moss. Og de gjennomføringene fra FON, til fuel systemet blir godkjent..
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 sitti og lest gjennom hele denne tråden nå! Fy faen og gjennomført.. Kunne ønske jeg hadde like god tålmodighet og pågansmot som deg. Står respekt av dette bygget her. Stå på og gleder meg til og se denne in action Takk for det! gleder meg selv jeg, man får igjen for alt strevet da man endelig får kjørt Blir så rått det her!! Godt og se at bilen blir så strøken! Om du ikke husker meg helt, så er det meg du henta bilen hos i Moss. Og de gjennomføringene fra FON, til fuel systemet blir godkjent.. Husker godt jeg henta den hos deg, var helt krem at du tok den med oppover for meg ! Bilen har kanskje forandra seg litt etter det De gjennomføringene blir godkjent ja, har fått bekreftelse på det Gleder meg til å se 200sx'n din også, den blir knall! satser på å komme meg på bbq & driftday, blir morro ! et godt tiltak av deg
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Blir så rått det her!! Godt og se at bilen blir så strøken! Om du ikke husker meg helt, så er det meg du henta bilen hos i Moss. Og de gjennomføringene fra FON, til fuel systemet blir godkjent.. Husker godt jeg henta den hos deg, var helt krem at du tok den med oppover for meg ! Bilen har kanskje forandra seg litt etter det De gjennomføringene blir godkjent ja, har fått bekreftelse på det Gleder meg til å se 200sx'n din også, den blir knall! satser på å komme meg på bbq & driftday, blir morro ! et godt tiltak av deg Bare hyggelig det! Bilen din blir jo helt værst! Fy og strøkent!! Knall bra, bruker sånne selv jeg. Bør funke ihvertfall! Det som er planen Ahh, det blir fett!! Gleder meg til det arrangementet selv jeg
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Ser den! blir en av sommerens høydepunkt det Har fått frontrute i dag, og her er slik den så ut før montering Og slik så den ut etter montering ferdig med streamer
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Fått pulverlakkert felgene jeg skal ha på , fikk hentet de i dag, og det syns jeg bilen kledde !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå