Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Damn! Har alle bilhengere med lokk foruten meg for tida???

Da spør jeg..

Har alle bilhengere og trekkvogn foruten om meg for tida??? :P

jeg har trekkvogn :D og det er banebilen 8)

Skrevet

Er rimelig kjekk den hengeren med topp på :) alltid like ren bil:)

Bilen skulle heldigvis ikke så langt, skulle på Protrim for å bygge IC rør :)

Her står den oppe hos protrim :)

jorgcokobsu21kz2kpcc.jpg

263ujlwtmcwf7fns13bb.jpg

Begynner å nærme seg mer og mer kjøring nå :) mellomaksel pluss litt div så er vi snart i mål :)

Skrevet

Fått laget meg carbonhatthylle nå, mangler bare et par strøk med klarlakk så blir den montert :)

1x5rtj9mk0jvnecvgwtf.jpg

kputxywz2phyhikg7h3c.jpg

Noen som har en formening om hvor mye salgsverdien på denne bilen kan være da den er ferdig? Står i et veiskille der jeg vurderer et salg etter den er ferdig og alle barnesykdommer er tatt..

Skrevet
Koffor selge uten og bruke den?

Kan til en viss grad forstå Mr PM, hvis det er tilfelle det som jeg tror….

Det er ofte gleden over bygginga som er mye av morroa. Jeg elsker å kjøre med E28en min, og er veldig fornøyd med å se på det ferdige resultatet. Men allerede nå driver mekanikeren i meg og flatbanker ballene mine så mye at det kribler i fingrene.....

Men for min del tror jeg at løsningen er å IKKE selge E28en, men ha den stående mens jeg tar fatt på neste prosjekt. Da har jeg jo liksom en bil som jeg kan hoppe i og kose meg, kjøre på treff eller whatever – til enhver tid. Og da minsker presset og stresset vedrørende neste prosjekts ferdigstillelse.

Så mitt tips til Mr Hagadokken er å la den stå... Bruk den når du kan og føler for det, og begynn heller på neste prosjekt. Hvis det er med deg som med meg da: den deilige kriblinga i kroppen en får når en begynner å planlegge neste prosjekt...

Skrevet

Enig med pedi, om du ikke skal ha skilt og forsikkring koster det jo egentlig ingenting å ha det ståenede, bare pengene det har kosta å bygge den:-), gjøm den bort:-)

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Skrevet
Koffor selge uten og bruke den?

Kan til en viss grad forstå Mr PM, hvis det er tilfelle det som jeg tror….

Det er ofte gleden over bygginga som er mye av morroa. Jeg elsker å kjøre med E28en min, og er veldig fornøyd med å se på det ferdige resultatet. Men allerede nå driver mekanikeren i meg og flatbanker ballene mine så mye at det kribler i fingrene.....

Men for min del tror jeg at løsningen er å IKKE selge E28en, men ha den stående mens jeg tar fatt på neste prosjekt. Da har jeg jo liksom en bil som jeg kan hoppe i og kose meg, kjøre på treff eller whatever – til enhver tid. Og da minsker presset og stresset vedrørende neste prosjekts ferdigstillelse.

Så mitt tips til Mr Hagadokken er å la den stå... Bruk den når du kan og føler for det, og begynn heller på neste prosjekt. Hvis det er med deg som med meg da: den deilige kriblinga i kroppen en får når en begynner å planlegge neste prosjekt...

Skjønner den følelsen, har fått den sjølv ofte til tross for at bilen min ikkje er halvferdig eingang:p

Men syns den løysninga du kjem med her er bedre ein og selge!Kan bruke bedre tid på neste prosjekt når ein har ein bil og kose seg med på fine sommardagar..

Skal ein bygge fort som denna bilen er gjort også selge uten bruk så er vel faren for og bli lei under neste prosjekt dobbel så stor når kjøresuget kommer

Skrevet

Jeg har mine grunner, en av de er at det som driver meg er det at jeg syns det er morro å finne løsninger på ting, og en annen grunn er at jeg får rett og slett nok nok av all skruing, jeg skrur 8timer hver dag, og ca 4 timer hjemme hver dag + alt i helgene, og nå er det i planene at en ny rallycrossbil skal til live , og da går det masse av tid der og!

Har ikke bestemt meg, men lufter ideen, isåfall blir den bo prøvd litt først, kommer til å kjøre sessongen i år, også selge! Dager hvertfall kjøper en bil som keg har brukt mye tid og penger på, og en bil som jeg virkelig har lagt sjela mi i:)

Her er resultatet av hatthylla:

1hbzzr6kg0ef907gf134.jpg

Skrevet
sorry off topic.. ett lite spørsmål, er det lov å bygge sidepipe i dag? mener jeg har hørt at det ikke er lov i gatebil mere? :)

var mye prat om at det skulle bli ulovlig ja, men har pratet med bilsportforbundet og de har skjerpet inn reglene ang. sidepipes, de har mål på hvordan det skal gjøres hvis man skal ha sidepipes :)

Strøkent bygg :D

Skammelig strøkent ! Litt små Sjalu ja ;)

Takk for det, prøver å gjøre mitt beste ! :)

blir det kjøring på våler den 24 og 25 el ?

Det blir kjøring på Våler i august ja, men nå har jeg 4 uker med gips på armen foran meg, så blir nok på hengende håret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...