Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E36 M3 radiss er nokk det men valg av elektrisk vifte er vanskelig, eg monterte el vifte fra Volvo da eg hadde kjøle problem med 1x12" suge vifte i tilegg til 2x8" blåse vifte...

Skrevet
brukte e28 m535 radiator, trengte ikke bruke vifte engang :)

400bhp\ 600nm m20b27

På tomgang måtte du vel bruke vifte? Og vist du ikkje trengte vifte under banekjøring? Da prylte du ikkje hardt nokk :P

Skrevet
brukte e28 m535 radiator, trengte ikke bruke vifte engang :)

400bhp\ 600nm m20b27

På tomgang måtte du vel bruke vifte? Og vist du ikkje trengte vifte under banekjøring? Da prylte du ikkje hardt nokk :P

satt alltid vifta på, men ble ikke varm uten ;)

trengte ikke vifte på tomgang nei

Skrevet

Trengte ikkje vifte på tomgang faktisk, det er jo heilt vilt :P Har aldri hørt om m20 som ikkje trenge vifte på tomgang :P

• 1 month later...
Skrevet

Detta blir en sjefs tralle! :D

Du nevnte noe om Kongsvinger. Du har ikke vært hos Stensbøl på Roverud? Tror jaggu jeg så den røde bilen din der oppe en gang? :)

Letteste kjennetegn for den bilen var at det var masse lodd / ekstra vekt på høyre siden bak? :P

Skrevet
når blir det lakkering? :D

Skulle egentlig lakkert for lenge siden, men Rallycrossen har blitt prioritert først, og nå blir det byttet komplett glassfiberkit på den, for vi skal til Oslo Motorshow og showe litt:)

Hallo!

Bra prosjekt du er i gang med:)

Kunne du fortalt mer om hva du har gjort med diffen for å få 75% sperre?

Det er egentlig ikke gjort på 1-2-3, det beste er å ringe ZF for å høre med de, Onkelen min har jobbet der, så han som hjalp meg med dette:) men det mange gjør med å klippe ut av colabokser, og bruke det som shims er en kortvarig løsning som jeg egentlig ser på som litt jalla..

Detta blir en sjefs tralle! :D

Du nevnte noe om Kongsvinger. Du har ikke vært hos Stensbøl på Roverud? Tror jaggu jeg så den røde bilen din der oppe en gang? :)

Letteste kjennetegn for den bilen var at det var masse lodd / ekstra vekt på høyre siden bak? :P

Ser hvertfall frem til å bli ferdig med den! Fargen er kommet og gleder meg til å se den på bilen:)

Jo, der har vi vært mange ganger:) hvis det er denne du sikter til;

6m0jvamipl824z2dxf9z.jpg

Men bilen er ikke min, den er min far sin, jeg har bare vært med å bygge den, og er med å server den under og imellom løp:)

Han har jo bygget motor i den, og er den vi henvender oss til da det er noe vi lurer på ang. motor/ drivverk. den sto der en stund i vinter da det ble montert nytt grenrør, og den ble mappet på nytt.

Hehe jepp, er 56kg lodd på høyre side bak, for å kompansere sjåfør, + å få en bedre vektfordeling. Starten teller jo mye i rallycross, og bilen har en vektprosent på 58% bak med de loddene, og sitter godt i starten:)

Skrevet

Jaggu! :) Det var i vinter jeg var der ja. Jeg kjenner godt til slekta has. For eksempel Bjørge Stensbøl! Tror jeg skal mappe 2JZ E30`n min der serru :)

Men da var det den bilen jeg så ja. Jeg lærte mye bare av og stå å se på den! Hehe.

Det med lodda var jo genialt! Og jeg skjønte mens jeg var der at det var for å kompansere vekta med føreren ja. Bremseslanger gikk jo opp inn i karosseriet der hvor passasjereren egentlig skulle ha sitti? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...