Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Aha :) ja får håpe det er i orden nå.. Lurer fortsatt på hvem som designet e30? Noen som vet ? Claus Luthe?

Om vi skal tro Wikipedia, så stemmer jo det

Skrevet
bare synd han dreit seg ut med faceliften hahahaha :P :P :P

Hey!!! :P

( skal innrømme att eg har lyst på preface lyktene bak )

Skrevet
Aha :) ja får håpe det er i orden nå.. Lurer fortsatt på hvem som designet e30? Noen som vet ? Claus Luthe?

Om vi skal tro Wikipedia, så stemmer jo det

Ja OM vi skal tro Wikipedia så :)

bare synd han dreit seg ut med faceliften hahahaha :P :P :P

Hehe , Preface er nok tingen syns jeg og :)

Skrevet
Skam feit bil Pål Marius :) Like tøff var den i virkeligheten! Artig å hilse på deg også :)

Takk for det, hyggelig å høre!:) morsomt å hilse på deg også, og ikke minst se deg kjøre :) brukte bilENE du:)

Vært på rallycross i helga, så har ikke fått gjort noe med bilen, men på tirsdag skal den på Intex bilpleie å få kjenne litt på Meguiars produkter :) skal også prøve å komme en tur i benken før jeg reiser nedover på gatebil torsdag:)

Joda :) Ja, jeg bruker det jeg har! :) Jeg er ikke så flink på den delen med Show&Shine. Så da blir det brukt i steden for! Hehe :D

Skrevet

Vel hjemme fra gatebil nå, var morro der, dessverre var det en veivakselsensor som satte stopper for mesteparten av kjøringen..

Ny sensor er på plass, og nå skal bilen i benken så fort som mulig for litt justering:). Vurderer også nye felger på bilen, men da må først noen kjøpe mine! :)

c5f17atmahaivyw30mmr.jpg

ynw5jn26a6ugak6psgal.jpg

Skrevet
skal si du har vært uheldig, for håpe den holder seg frisk nå da :)

Trøster meg med at det jeg har gjort selv funker hvertfall :) ang. Motoren har jeg ikke gjort noe selv, og vet ikke hvordan ting skal være så da blir det litt tilvenning :)

synes de felga kler bilen godt jeg ass! bestilte selv MO6 felger til min e34 på mål, er litt annerledes, men så er det gromme felger:D

Jada felgene er kjempefine, og de kler bilen , men kunne tenkt meg 17" istedenfor 18":) blir compomotive hvis det blir nye og:)

Her er er bilde fra fredagskveld på gatebil :)

f25m6rkg87sjvi4x41wg.jpg

Skrevet

Hyggelig å helse på i helga, fantastisk bil du har bygd deg!! Alle som reiste ilag med meg var meget imponert over bygget ditt!! Vi blei einige om att vi ikkje hadde turt å bruke det på bane så det skal du ha stor respekt for!! :)

Skrevet
Så deg på skogen i helga! rå bil :)

Takk for det :)

Hyggelig å helse på i helga, fantastisk bil du har bygd deg!! Alle som reiste ilag med meg var meget imponert over bygget ditt!! Vi blei einige om att vi ikkje hadde turt å bruke det på bane så det skal du ha stor respekt for!! :)

Hyggelig å hilse på deg og :)! Artig å se at bilen din funker godt!:) takk for det, morsomt å høre!:) Hehe, jo takk, synes jo det er morro når ting er i orden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...