Dirty Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Aha ja får håpe det er i orden nå.. Lurer fortsatt på hvem som designet e30? Noen som vet ? Claus Luthe? Om vi skal tro Wikipedia, så stemmer jo det
thorbis Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 bare synd han dreit seg ut med faceliften hahahaha :P
|Ole| Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 bare synd han dreit seg ut med faceliften hahahaha :P Hey!!! ( skal innrømme att eg har lyst på preface lyktene bak )
PM.Hagadøkken Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Aha ja får håpe det er i orden nå.. Lurer fortsatt på hvem som designet e30? Noen som vet ? Claus Luthe? Om vi skal tro Wikipedia, så stemmer jo det Ja OM vi skal tro Wikipedia så bare synd han dreit seg ut med faceliften hahahaha :P Hehe , Preface er nok tingen syns jeg og
HypeTraxX Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 Skam feit bil Pål Marius Like tøff var den i virkeligheten! Artig å hilse på deg også Takk for det, hyggelig å høre! morsomt å hilse på deg også, og ikke minst se deg kjøre brukte bilENE du:) Vært på rallycross i helga, så har ikke fått gjort noe med bilen, men på tirsdag skal den på Intex bilpleie å få kjenne litt på Meguiars produkter skal også prøve å komme en tur i benken før jeg reiser nedover på gatebil torsdag:) Joda Ja, jeg bruker det jeg har! Jeg er ikke så flink på den delen med Show&Shine. Så da blir det brukt i steden for! Hehe
PM.Hagadøkken Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Nei det er ikke jeg noe flink til heller Da er bilen hentet fra Intex bilpleie, Lakkforsegling er på det ble jeg ledig fornøyd med Service før avreise til Gatebil:)
PM.Hagadøkken Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Vel hjemme fra gatebil nå, var morro der, dessverre var det en veivakselsensor som satte stopper for mesteparten av kjøringen.. Ny sensor er på plass, og nå skal bilen i benken så fort som mulig for litt justering:). Vurderer også nye felger på bilen, men da må først noen kjøpe mine!
Dirty Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 skal si du har vært uheldig, for håpe den holder seg frisk nå da
NeonMuffler Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 synes de felga kler bilen godt jeg ass! bestilte selv MO6 felger til min e34 på mål, er litt annerledes, men så er det gromme felger:D
PM.Hagadøkken Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 skal si du har vært uheldig, for håpe den holder seg frisk nå da Trøster meg med at det jeg har gjort selv funker hvertfall ang. Motoren har jeg ikke gjort noe selv, og vet ikke hvordan ting skal være så da blir det litt tilvenning synes de felga kler bilen godt jeg ass! bestilte selv MO6 felger til min e34 på mål, er litt annerledes, men så er det gromme felger:D Jada felgene er kjempefine, og de kler bilen , men kunne tenkt meg 17" istedenfor 18":) blir compomotive hvis det blir nye og:) Her er er bilde fra fredagskveld på gatebil
|Ole| Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Hyggelig å helse på i helga, fantastisk bil du har bygd deg!! Alle som reiste ilag med meg var meget imponert over bygget ditt!! Vi blei einige om att vi ikkje hadde turt å bruke det på bane så det skal du ha stor respekt for!!
PM.Hagadøkken Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Så deg på skogen i helga! rå bil Takk for det Hyggelig å helse på i helga, fantastisk bil du har bygd deg!! Alle som reiste ilag med meg var meget imponert over bygget ditt!! Vi blei einige om att vi ikkje hadde turt å bruke det på bane så det skal du ha stor respekt for!! Hyggelig å hilse på deg og ! Artig å se at bilen din funker godt! takk for det, morsomt å høre! Hehe, jo takk, synes jo det er morro når ting er i orden
PM.Hagadøkken Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Fikk noen gromdeler i posten i dag, og mer er på vei fremover . Kan f.eks nevne at alle bolter på bilen blir byttet ut med elokserte titanbolter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå