PM.Hagadøkken Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Jaggu! Det var i vinter jeg var der ja. Jeg kjenner godt til slekta has. For eksempel Bjørge Stensbøl! Tror jeg skal mappe 2JZ E30`n min der serru Men da var det den bilen jeg så ja. Jeg lærte mye bare av og stå å se på den! Hehe. Det med lodda var jo genialt! Og jeg skjønte mens jeg var der at det var for å kompansere vekta med føreren ja. Bremseslanger gikk jo opp inn i karosseriet der hvor passasjereren egentlig skulle ha sitti? Han har kunnskapene i orden ja:) Bremseslangene ligger langs med tunnelen, og gjennom karosseriet bak tunnelen, mulig du tenkte på de trekkerørene som lå der? gikk inn i bryterkonsollen? det er hvertfall all elektronikk som går der, meget pyntelig og pent..
ehrnst Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 jeg sliter som bare det med kjøling på e30'en min virker som det er helt bingo hva som trengs på M20 har 65c termostat og 535 radiator 300hk..
Dorris Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Jaha P.M, har d stoppa opp neri bydge her enn?
PM.Hagadøkken Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Ja nå er det stille har ikke hatt tid til å få gjort noe særlig på bilen da det er mye styr med andre ting, og fagprøve som nærmer seg, men etter den er Unnagjort er det full gass igjen!!
Ulf64 Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 sykesyke mann !! sinsykt gromt prosjekt stå på å legg ut masse mer !
|Ole| Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 jeg sliter som bare det med kjøling på e30'en minvirker som det er helt bingo hva som trengs på M20 har 65c termostat og 535 radiator 300hk.. Etter eg monterte den volvo vifta mi har eg ikkje hatt problem før det er snakk om stillestående spinning over 2 min... Sorro OT...
16vTURBO Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Gratulerer med fagbrev nå venter vi på updates
PM.Hagadøkken Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Tusen takk for det! Nå kommer det nok noe oppdateringer etterhvert ja! full gass fremover:)
Joachim S Hamar Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 gratulerer med fagbrev må komme opp og se på bilen en dag
PM.Hagadøkken Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Bare å komme det:) blir full gass i verksted fremover nå.. har fått tid i lakkboks om 2 uker så da blir det lakkering:)
Joachim S Hamar Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Fett da kommer jeg i helga en gang
PM.Hagadøkken Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 I og med at det blir lakkering om ikke så lenge har jeg våget meg uti verksted og fått gjort litt.. Har fått pusset litt under , og grunna der det så ut som det bare metallet rustet fortest med 2k epoxygrunning.. Grunning på resten tas i lakkboksen for å slippe mellomsliping har fått tatt et bilde av lakken også, vanskelig å få frem fargen på bilde, men den er rimelig knall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå