Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dritlei alle banebilene som bare er "kastet" sammen, drar av banen og bulkes hele tiden..

Det er meget mulig å kjøre "strøken" bil på bane uten å knuse den om man lar være å leke superhelt. :wink:

Så dette skal du ha skryt for, gleder meg til å se den bli brukt til det den er ment for! :)

Skrevet

Det her er så facinerende !

Garantert ett av de mest gjennomførte e30/banebilene jeg noen gang har sett..

Blir knall og følge med på videre, skal du forresten kjøre i noen spesiell serie med denne bilen ?

:)

Skrevet

Tusen takk for det alle sammen! Litt respons i tråden hjelper fælt på motivasjonen :D

Hva bilen skal brukes til er litt usikker for øyeblikket ! Har ikke helt bestemt meg :) vet hverfall at målet er å ha den klar for e30meet :)

Skrevet
Tusen takk for det alle sammen! Litt respons i tråden hjelper fælt på motivasjonen :D

Hva bilen skal brukes til er litt usikker for øyeblikket ! Har ikke helt bestemt meg :) vet hverfall at målet er å ha den klar for e30meet :)

Du skal på E30meet med denne?

Hmm... Gir meg ikke akkurat MINDRE lyst til å reise dit da... ;)

Skrevet

Husk å samle sammen dekk i vinter også.. ;) Blir MYE kjøring på E30Meet neste år :)

Skrevet

Utrolig flott og gjennomført prosjekt, ble imponert gjennom hele tråden, men når du skriver at du er 20år ble jeg MEGET imponert!! Her skal det følges med :)

Skrevet

Du skal på E30meet med denne?

Hmm... Gir meg ikke akkurat MINDRE lyst til å reise dit da... ;)

Det er planen, hvis motivasjonen holder til å stå på litt! :)

det her ble virkelig bra :)

Godt å høre!:) er hvertfall artig å bygge bil:)

Husk å samle sammen dekk i vinter også.. ;) Blir MYE kjøring på E30Meet neste år :)

Det liker vi!:) har alt begynt å spare :)

Utrolig flott og gjennomført prosjekt, ble imponert gjennom hele tråden, men når du skriver at du er 20år ble jeg MEGET imponert!! Her skal det følges med :)

Tusen takk, hyggelig å høre !:) er vokst opp i en motorsportfamilie, og har blitt lært opp tiø å være nøye uansett hva man driver med, veldig hyggelig å høre fra dere her inne at dere syns det blir gjort på den rette måten :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...