///MoePower Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Er dritlei alle banebilene som bare er "kastet" sammen, drar av banen og bulkes hele tiden.. Det er meget mulig å kjøre "strøken" bil på bane uten å knuse den om man lar være å leke superhelt. Så dette skal du ha skryt for, gleder meg til å se den bli brukt til det den er ment for!
hanskr Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Blir solid bygd vertfall Ser bra ut me lakk både over inni og under lykke til !!
|Ole| Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Blir solid bygd vertfall Ser bra ut me lakk både over inni og under lykke til !! +1
E30Frelst Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Det her er så facinerende ! Garantert ett av de mest gjennomførte e30/banebilene jeg noen gang har sett.. Blir knall og følge med på videre, skal du forresten kjøre i noen spesiell serie med denne bilen ?
PM.Hagadøkken Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Tusen takk for det alle sammen! Litt respons i tråden hjelper fælt på motivasjonen Hva bilen skal brukes til er litt usikker for øyeblikket ! Har ikke helt bestemt meg vet hverfall at målet er å ha den klar for e30meet
Pedi Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Tusen takk for det alle sammen! Litt respons i tråden hjelper fælt på motivasjonen Hva bilen skal brukes til er litt usikker for øyeblikket ! Har ikke helt bestemt meg vet hverfall at målet er å ha den klar for e30meet Du skal på E30meet med denne? Hmm... Gir meg ikke akkurat MINDRE lyst til å reise dit da...
e30meet Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Tusen takk for det alle sammen! Litt respons i tråden hjelper fælt på motivasjonen Hva bilen skal brukes til er litt usikker for øyeblikket ! Har ikke helt bestemt meg vet hverfall at målet er å ha den klar for e30meet Husk å samle sammen dekk i vinter også.. Blir MYE kjøring på E30Meet neste år
ervik Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Utrolig flott og gjennomført prosjekt, ble imponert gjennom hele tråden, men når du skriver at du er 20år ble jeg MEGET imponert!! Her skal det følges med
PM.Hagadøkken Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Tusen takk for det alle sammen! Litt respons i tråden hjelper fælt på motivasjonen Hva bilen skal brukes til er litt usikker for øyeblikket ! Har ikke helt bestemt meg vet hverfall at målet er å ha den klar for e30meet Du skal på E30meet med denne? Hmm... Gir meg ikke akkurat MINDRE lyst til å reise dit da... Det er planen, hvis motivasjonen holder til å stå på litt! det her ble virkelig bra Godt å høre! er hvertfall artig å bygge bil:) Tusen takk for det alle sammen! Litt respons i tråden hjelper fælt på motivasjonen Hva bilen skal brukes til er litt usikker for øyeblikket ! Har ikke helt bestemt meg vet hverfall at målet er å ha den klar for e30meet Husk å samle sammen dekk i vinter også.. Blir MYE kjøring på E30Meet neste år Det liker vi! har alt begynt å spare Utrolig flott og gjennomført prosjekt, ble imponert gjennom hele tråden, men når du skriver at du er 20år ble jeg MEGET imponert!! Her skal det følges med Tusen takk, hyggelig å høre ! er vokst opp i en motorsportfamilie, og har blitt lært opp tiø å være nøye uansett hva man driver med, veldig hyggelig å høre fra dere her inne at dere syns det blir gjort på den rette måten !
skrokkis Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 har du valsa ut golf hjulbuene dine? har samme selv liggende nå, men syns det ser ut som om de er mye "smalere"
PM.Hagadøkken Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Det stemmer, de er valset en god del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå