///M85 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Er dritlei problemet, har hatt den veldig lenge nå og byttet masse unødvendige deler. Se video fra bakpotte siden og hør hvordan det høres på tomgang, når videoen er på ca 22sek så blir tomgangen normal igjen for så å gi i 6sekunder før den fusker igjen, dette skjer i en syklus. Her høres det inne fra motorrommet, legg merke til hvordan lyden forandrer seg for så å bli dårlig igjen.
Evenol Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Kan det være vanosen da? Hva er det du har gjort hittil?
///M85 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 LMM Begge lambda. Motortempføler Svinghjulsensor Alf lie motor ba meg sjekke styrenheten til vanosen for fukt, ingenting der. Sjekket alt for falsk luft og noe mer, kommer ikke på det. Jeg mistenker vanosen sterkt men problemet er at en venn av meg hadde også vanos symptomer på sin e46 m3 og han bytta den, og der skjedde det ingenting, feilen hans er der ennå, så jeg vet ikke helt om min.
turbokula Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 LMMBegge lambda. Motortempføler Svinghjulsensor Alf lie motor ba meg sjekke styrenheten til vanosen for fukt, ingenting der. Sjekket alt for falsk luft og noe mer, kommer ikke på det. Jeg mistenker vanosen sterkt men problemet er at en venn av meg hadde også vanos symptomer på sin e46 m3 og han bytta den, og der skjedde det ingenting, feilen hans er der ennå, så jeg vet ikke helt om min. sjekka kamaksel sensor da ? eller tomgangsreg på den ? se om noen vil låne deg kamaksel sensor
///M85 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 LMMBegge lambda. Motortempføler Svinghjulsensor Alf lie motor ba meg sjekke styrenheten til vanosen for fukt, ingenting der. Sjekket alt for falsk luft og noe mer, kommer ikke på det. Jeg mistenker vanosen sterkt men problemet er at en venn av meg hadde også vanos symptomer på sin e46 m3 og han bytta den, og der skjedde det ingenting, feilen hans er der ennå, så jeg vet ikke helt om min. sjekka kamaksel sensor da ? eller tomgangsreg på den ? se om noen vil låne deg kamaksel sensor Har fått sjekket kam sensorne ja, de er greie, men det rare er at selv om det sitter nye kam sensorer der så kommer det en feilmelding på kam sensorne som kommer og går, tomgangsreg er fin.
OrjanBmw Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 hmm, hvis det kommer feilmelding der burde du kanskje sjekke ledningene fra sensor og inn til boks, evt boksen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå