Gå til innhold

Hjelp meg med å diagnotisere dette, Se video.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dritlei problemet, har hatt den veldig lenge nå og byttet masse unødvendige deler.

Se video fra bakpotte siden og hør hvordan det høres på tomgang, når videoen er på ca 22sek så blir tomgangen normal igjen for så å gi i 6sekunder før den fusker igjen, dette skjer i en syklus.

Her høres det inne fra motorrommet, legg merke til hvordan lyden forandrer seg for så å bli dårlig igjen.

Skrevet

LMM

Begge lambda.

Motortempføler

Svinghjulsensor

Alf lie motor ba meg sjekke styrenheten til vanosen for fukt, ingenting der.

Sjekket alt for falsk luft

og noe mer, kommer ikke på det.

Jeg mistenker vanosen sterkt men problemet er at en venn av meg hadde også vanos symptomer på sin e46 m3 og han bytta den, og der skjedde det ingenting, feilen hans er der ennå, så jeg vet ikke helt om min.

Skrevet
LMM

Begge lambda.

Motortempføler

Svinghjulsensor

Jeg mistenker vanosen sterkt men problemet er at en venn av meg hadde også vanos symptomer på sin e46 m3 og han bytta den, og der skjedde det ingenting, feilen hans er der ennå, så jeg vet ikke helt om min.

sjekka kamaksel sensor da :D? eller tomgangsreg på den ? se om noen vil låne deg kamaksel sensor :D

Skrevet
LMM

Begge lambda.

Motortempføler

Svinghjulsensor

sjekka kamaksel sensor da :D? eller tomgangsreg på den ? se om noen vil låne deg kamaksel sensor :D

Har fått sjekket kam sensorne ja, de er greie, men det rare er at selv om det sitter nye kam sensorer der så kommer det en feilmelding på kam sensorne som kommer og går, tomgangsreg er fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...