stian_325i Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 hei, er d noen som har bakluke vindu og høyre vindu i bagasjerom til e36 touring til salgs
Eirik Viste Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Hei. Jeg har en Touring donorbil som om ikke lenge skal slaktes. Strevde selv lenge med å få tak i vindu bak. Og nytt glass er svindyrt, som du sikkert og har sjekket op. Nå står bilen ute, og jeg kan ikke få tatt ut glasset akkurat nå. men kanskje til helgen. Det er en del arbeid å få ut glassene + innpakking og forsendelse. Prisen blir 800 kr + frakt for baklukeglasset og 600 kr + frakt for sideglasset bak. Tror ikke at det er lurt å sende begge glassene i samme esken. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
stian_325i Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 hei, er d noen som har bakluke vindu og høyre vindu i bagasjerom til e36 touring til salgs hørest bra ut, men i he vell ikkje peng før uti neste uke, men frakt ordna i gratis, men kor henn i lande bor du da?
Eirik Viste Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Hei. Jeg bor i Stavanger, som det står tydelig i min profil. Det er jo en fordel for deg som søker deler å skrive hvor du bor. Fint hvis du kan skaffe frakt. For bilglass er jo en risiko å sende selv om en pakker godt. Vil jo helst slippe å sende med Posten. Men hvilken type frakt er det du kan skaffe? Det passer bra for meg å vente til ut i neste uke. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå