BilBruker Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Hei Selger et sett med BBS Lemans kopi felger, GS Silvertrack som modellen heter. Dette er gromsettet med forskjellig felgdim foran og bak, 8" foran og 9,5" bak. 215/40/17 Sonar dekk foran og 245/35/17 Falken dekk bak. Dekkene er som felgene, lite brukt. Man ser fortsatt "fargestripene" nedi sporene. Riktig ET for E30, så de skal passe vanlige E30er veldig bra. Vet ikke om man må valse, men det er bare å sjekke opp her inne da jeg vet flere har disse felgene. Er veldig lite brukt, ser strøkne ut. Følger med splitter nye senterkopper (BBS 3D Flagg logo) ved kjapp avgjørelse (ikke de på bildet altså). Farge: Sølv (derav Silvertrack). Pris: 7500,- vurderer bud over 7000,- GS sin pris med Falken dekk foran også. Nypris per dags dato: 9606,88 kr (pga kampanje) Ordinærpris:19.213,75 kr Interessenter kan sende meg bud og annet på PM, da jeg svarer kjappere der. Utrolig pene felger, som din E30 trenger! Kan eventuelt selge splitter nye GS Hypertrack (sort/mørk senter) felgpakke (samme specs, bare falken dekk bak OG foran). Dette settet er butikknytt, og aldri montert. Kan selges for 9000,- Har kun stått lagret inne i stua et par uker. -BilBruker Førstemann til mølla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Førstemann til mølla her, har fått mye respons men sier det samme til alle: Cash is King Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Kan sende bilder av Hypertrack om ønskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Ser du skriver at det sikkert finnes info om valsing her inne, men jeg finner ingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Ser du skriver at det sikkert finnes info om valsing her inne, men jeg finner ingen.. Sjekker med GS nå, om de glir rett på uten valsing. Ifølge dem (har jeg lest) så er felgene laget for E30, og har riktig innpress for originale biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Svar fra GS via Facebook: GS Bildeler hei de fyller opp hele hjulhuset så det kan subbe litt , men kommer an på hvilket understell og hvor mye bilen din er senket . men vi selger mye av felgen og ingen som klger på dette så langt . mvh GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 6500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå