Bmw TJ Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Grattis godt du fikk valgt deg riktig merke bil og motor, ser frem til tråd på denne, angående sentralåsen så er det sikkert motoren , det var det på min koster ca 5-600 kr for en ny og er en smal sak og bytte selv. takk , følte 523 ble mere riktig enn 520 skal ha tråd om bilen når jeg har hatt en storrengjøring Ikke mer enn det nei , skal google litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw TJ Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Finner sikkert en guide på hvordan den skal monteres hvis du googler litt. Det skal jeg gjøre vetu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 grattis med bil da, morro og høre og ikke minst fett at du fikk med alpina felger! me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw TJ Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 grattis med bil da, morro og høre og ikke minst fett at du fikk med alpina felger! me like HEhehe takk Ja dem er drit fete , men desverre uten dekk da. me like 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Grattis med bilkjøp! Men 2001 mod 523i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw TJ Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Da har jeg solgt e39`en , E60 520i er kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Oi oi her går det fort i svingene , hvorfor solgte du E39 forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Allerede? Var du ikke fornøyd med e39 eller ville du bare ha en nyere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw TJ Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Oi oi her går det fort i svingene , hvorfor solgte du E39 forresten ? Hehhe Var egentlig ikke noen grunn , fikk et bra forslag på pris , så da ble det salg Må egentlig innrømme at jeg savner den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw TJ Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Allerede? Var du ikke fornøyd med e39 eller ville du bare ha en nyere bil? joo var kjempe fornøyd med bilen men som sagt lengre oppe , så fikk jeg et bra forslag og da ble det salg gitt , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Jaja, blir vell fornøyd skal du se, vi venter på prosjekttråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw TJ Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Jaja, blir vell fornøyd skal du se, vi venter på prosjekttråd! håper det , bilen blir henta i morgen , skal ta bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå