Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det er ikke mulig å få noe holdbart billig :P

Blir alltid mye å legge til, og sprut = holdbarhet.

Det er det folk tar knekken på, feil bensinblanding, feil tenning, osv. DÅrlig styring.

Skrevet
Nei det er ikke mulig å få noe holdbart billig :P

Blir alltid mye å legge til, og sprut = holdbarhet.

Det er det folk tar knekken på, feil bensinblanding, feil tenning, osv. DÅrlig styring.

Men det jallakittet der og med et halvgreit sprut eller et billig tillegsprut, mulig å få det til å holde ei ukes tid? Hehe:)

Skrevet

Har kjørt i to år nå med ebay kit på e30'n. Uten sprut, originale dyser, original lmm men bare 0,5 bar ladetrykk. Har vel kanskje hatt flaks men har faktisk ikkje hatt et einaste feilslag.

Skrevet

Har justerbar btr. Effekt har eg ikkje peiling på. Litt over 200 ein plass tenker eg. Er m20b25 preface. Syns bilen går meget bra til å kun lade 0,5. Så gleder meg til eg får litt orden på bensintilførsel og tenning sånn at eg kan lade det dobbelte:)

Skrevet

Selvfølgelig, får det en betaler for.

Men med skolegang, deltidsjobb og forsvaret om et halvt år, så er det ikke mye penger å rutte med.

Vil bare ha noe å slenge på vrakbilen i tona å prøve meg forsiktig fram med:)

Skrevet

Er det ikke da bedre å kjøpe brukte kvalitetsdeler og heller spare litt ekstra ? tror det blir billigere i lengden ;)

Skrevet

:mrgreen:

Hvorfor ikke, til den prisen ville jeg prøvd.

Nei kittet er ikke det råeste og jeg ville nok betenkt meg å lade "max". Ser det er bergegnet til 0.5-1kg og det passer vel org-motor

Men det følger ikke med motorstyring så vidt jeg ser, eller er jeg blind?

Virker jo litt rart at leverandør ikke har fått meg seg at BMW er R6 :lol:

Skrevet
Er det ikke da bedre å kjøpe brukte kvalitetsdeler og heller spare litt ekstra ? tror det blir billigere i lengden ;)

Brukte kvalitetsdeler er fortsatt ikke billig, tenkte å begynne med noe billig søppel for å lære meg og finne ut hvordan dette faktisk fungerer, så oppgradere ettervært.

Blir vell uansett dette og et billig sprut kanskje.

å oppgradere forskjellige ting etter hva lommeboka sier seg enig i:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...