Rønningen Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Sitter å vaser litt på ebay å kommer over et turbokit http://www.ebay.com/itm/BMW-323I-325I-3 ... 5484wt_698 Hvordan er dette å slenge på en 2,5l? Mulig å få det halveis holdbart uten tillegsprut eller lignende? Er helt ny på turbo, men dette må vell være en grei plass å begynne? Takker for svar:)
SweetBMW Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Nei det er ikke mulig å få noe holdbart billig Blir alltid mye å legge til, og sprut = holdbarhet. Det er det folk tar knekken på, feil bensinblanding, feil tenning, osv. DÅrlig styring.
Rønningen Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Nei det er ikke mulig å få noe holdbart billig Blir alltid mye å legge til, og sprut = holdbarhet. Det er det folk tar knekken på, feil bensinblanding, feil tenning, osv. DÅrlig styring. Men det jallakittet der og med et halvgreit sprut eller et billig tillegsprut, mulig å få det til å holde ei ukes tid? Hehe:)
Forbiss Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Har kjørt i to år nå med ebay kit på e30'n. Uten sprut, originale dyser, original lmm men bare 0,5 bar ladetrykk. Har vel kanskje hatt flaks men har faktisk ikkje hatt et einaste feilslag.
Rønningen Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Ikke justert noenting på bensintilførslen? effekt tror du sånn ca du ligger på? m20b25?
Forbiss Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Har justerbar btr. Effekt har eg ikkje peiling på. Litt over 200 ein plass tenker eg. Er m20b25 preface. Syns bilen går meget bra til å kun lade 0,5. Så gleder meg til eg får litt orden på bensintilførsel og tenning sånn at eg kan lade det dobbelte:)
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Kan vell si det sånn, det er en grun for det koster 6000, det er det et bra grenrør koster alene..
Rønningen Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Selvfølgelig, får det en betaler for. Men med skolegang, deltidsjobb og forsvaret om et halvt år, så er det ikke mye penger å rutte med. Vil bare ha noe å slenge på vrakbilen i tona å prøve meg forsiktig fram med:)
Tom K Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Er det ikke da bedre å kjøpe brukte kvalitetsdeler og heller spare litt ekstra ? tror det blir billigere i lengden
TheEspenK Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Hvorfor ikke, til den prisen ville jeg prøvd. Nei kittet er ikke det råeste og jeg ville nok betenkt meg å lade "max". Ser det er bergegnet til 0.5-1kg og det passer vel org-motor Men det følger ikke med motorstyring så vidt jeg ser, eller er jeg blind? Virker jo litt rart at leverandør ikke har fått meg seg at BMW er R6
Rønningen Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Er det ikke da bedre å kjøpe brukte kvalitetsdeler og heller spare litt ekstra ? tror det blir billigere i lengden Brukte kvalitetsdeler er fortsatt ikke billig, tenkte å begynne med noe billig søppel for å lære meg og finne ut hvordan dette faktisk fungerer, så oppgradere ettervært. Blir vell uansett dette og et billig sprut kanskje. å oppgradere forskjellige ting etter hva lommeboka sier seg enig i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå