Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
interessert i org speila hvis du har dem? er de sorte?

dem her eg og di er sorte :) kan se om di er strøkne vis du vil ha dem.. regner med de er bil nr 1 vi snakker om?

Skrevet
har du greie bakfjører? dvs som ikke er gjennomrustet og klarer noen dager på bil :)

trur eg har de løst du i fra en cupen å di er bra.. passer de ? bil nr 1 står de senkeset på. bil 2 er dem dårlige.. men vet at di på cupen jeg har er bra..

Skrevet
har du greie bakfjører? dvs som ikke er gjennomrustet og klarer noen dager på bil :)

trur eg har de løst du i fra en cupen å di er bra.. passer de ? bil nr 1 står de senkeset på. bil 2 er dem dårlige.. men vet at di på cupen jeg har er bra..

iflg meca og mekonomen er delenr det samme mellom sedan og coupe. så går utifra det.

Pris?

Skrevet

iflg meca og mekonomen er delenr det samme mellom sedan og coupe. så går utifra det.

Pris?

bare kom med et bud du.. vi kan ta de på pm :)

Skrevet

Int i de org på førstebilde ja, er de strøkne tar jeg dem ;) og brakettene bak bakfangeren som man skyver fangeren inn på sidene.

Skrevet
Int i de org på førstebilde ja, er de strøkne tar jeg dem ;) og brakettene bak bakfangeren som man skyver fangeren inn på sidene.

skal ta å se på dem fort eg so tar vi der i fra.. snakk om feste på bankfanger eller den lista på fangeren ? ta å pm meg du so tar vi de der i fra :)

Skrevet

bump 17 mai :D kan fikse masse bilder for dem som trenger om dele bil 2 kan eg få en del info om de er noen som ønsker de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...