Forås94 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 jeg har som sakt en bmw 520i som jeg har byttet hjullager på bak, det har vært en del job. har dokumentert med bilder som kommer etter hvært. ;D Dette bilde ble tatt av den forige eieren av bilen! Dette er på venstre side av bilen bak etter at jeg tok av det som er på bildet under;) Her har jeg alt skiftet hjullageret. tok ingen bilder da jeg skiftet det de fleste skruvene og noen av delene som ble tatt av.. Denne plagdes jeg med å ta ut fordi det var en liten bøy på den..
Forås94 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Dette er på høyre side bak. den ble brukt en del mere tid på fordi det ene staget satt fast så jeg måtte bruke mye krefter får å få løsnet det, de ble skeft og måtte skiftes.. Det ble skiftet. Ble litt bedre bilde av delene som ble skiftet på høyre side men det var det samme på venstresiden bortsett fra det stage på bildet oppom.. Etter at delene ble skiftet
Forås94 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Her er et bilde etter at bærebroen ble reparert etter kresjen, skjermen ble rettet og og den må lakeres! Dette er på samme side, venstre bak. det me rettes ogg for at jeg skal få festet bakfangerskjermen etter at den er lakert. Bilde av delene før noe ble skiftet. noe er fortsatt igjenn, oljeskift osv. Eksospotten er tatt av fordi jeg må skifte brems vaierne bak så jeg har noe håndbrekk.. ;o skal etter hvert på bilen løftet opp helt så jeg får jobbet skikkelig under den! og alle disse bildene er tatt iløpet av vinteren, og igår, brukte jeg 5 og en halv time på å feste det saget som var skeft og få på det jeg har skiftet og jeg tok en prøve tur, uten eksospotte... ;o så det som sår ijenn på bilen nå er, oljeskift og oljefilter, bensinfilter, lakkering, bremsevaierne, og en del fiksing av lys og tåkelys. den ska være færdig iløpet av juni - juli !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå