Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har som sakt en bmw 520i som jeg har byttet hjullager på bak, det har vært en del job. har dokumentert med bilder som kommer etter hvært. ;D

pviwdijfz21uygbzjnds.jpeg

Dette bilde ble tatt av den forige eieren av bilen!

6oc28b730qqavml00fet.jpg

Dette er på venstre side av bilen bak etter at jeg tok av det som er på bildet under;)

h4la0uruyyz2ir7thaot.jpg

Her har jeg alt skiftet hjullageret.

tok ingen bilder da jeg skiftet det

pwfwdr4cb9r70o35cl6p.jpg

de fleste skruvene og noen av delene som ble tatt av..

0wdjowj8yvqjfd8fdlqk.jpg

Denne plagdes jeg med å ta ut fordi det var en liten bøy på den..

Skrevet

cvdg842pvh27zhmmn3qn.jpg

Dette er på høyre side bak. den ble brukt en del mere tid på fordi det ene staget satt fast så jeg måtte bruke mye krefter får å få løsnet det, de ble skeft og måtte skiftes..

dspguk36dyic96qbjsic.jpg

Det ble skiftet.

9b81vruf011t7kfegcjl.jpg

Ble litt bedre bilde av delene som ble skiftet på høyre side men det var det samme på venstresiden bortsett fra det stage på bildet oppom..

ouy0czzxg8jrr1d0hyvi.jpg

Etter at delene ble skiftet ;)

Skrevet

e86pri02mqcd6g001lc8.jpeg

Her er et bilde etter at bærebroen ble reparert etter kresjen, skjermen ble rettet og og den må lakeres! :)

jmaaw5xwr4u2anemdn5g.jpg

Dette er på samme side, venstre bak. det me rettes ogg for at jeg skal få festet bakfangerskjermen etter at den er lakert.

kaka2dus5835u583d7it.jpg

Bilde av delene før noe ble skiftet. noe er fortsatt igjenn, oljeskift osv.

fzk28qxswafafafigolu.jpg

wmjr2wdrifi9jnrmr36d.jpg

Eksospotten er tatt av fordi jeg må skifte brems vaierne bak så jeg har noe håndbrekk.. ;o

skal etter hvert på bilen løftet opp helt så jeg får jobbet skikkelig under den!

og alle disse bildene er tatt iløpet av vinteren, og igår, brukte jeg 5 og en halv time på å feste det saget som var skeft og få på det jeg har skiftet og jeg tok en prøve tur, uten eksospotte... ;o

så det som sår ijenn på bilen nå er, oljeskift og oljefilter, bensinfilter, lakkering, bremsevaierne, og en del fiksing av lys og tåkelys.

den ska være færdig iløpet av juni - juli :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...