Gorg Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Har 17" OZ Racing Superleggera på bilen, og skal gjøre en masse små oppgraderinger på bilen så jeg tenkte å smelle på BMW emblem på senterkapslene. De målte 63mm diameter, men finner bare 64,5mm hos Schmiedmann, og tviler på at det blir å passe.. Noen som vet? PS: Har søkt i forumet før jeg laget tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Eventuelt gjør som jeg gjorde. Kjøpte klistremerker fra Schmiedmann, de passet så og si akkurat Ser originalt ut. Ser hvordan det ble i tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Det er jo mulig, så lenge klistremerkene er store nok OZ merket er relativt stort, går nesten helt ut kant til kant. Men finner ikke klistremerke på siden.. Hvis du kunne ha sendt en link hadde jeg vært takknemlig PS: Lekker E46 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Hmm, jeg var bare der ute og spurte om de hadde senterkopper, men de hadde ikke og fant frem noen klistremerker. Har ingen link. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Aha, får spørre når jeg bestiller Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå