Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2002 mod. m54b25 vurderes solgt. km stand 137 000. Har også ei tiptronic kasse som passer m54 og sikkert andre tilsalgs.

bud/ kan byttes i grom deler til e30.

• 1 month later...
Skrevet
fortsatt tilsalgs eller? isåfall hva følger med på motorn og hvor mye hadde du tenkt deg`?

hei! ledningsnettet er revet litt opp så ville nok kjøpt nytt dette om du ikkje eg flink til og koble.. registerreima mangler, da eg kappa den når eg tok av kompressoren som har stått på den. ellers får du med alt som trengs til oppstart.

Skrevet
fortsatt tilsalgs eller? isåfall hva følger med på motorn og hvor mye hadde du tenkt deg`?

hei! ledningsnettet er revet litt opp så ville nok kjøpt nytt dette om du ikkje eg flink til og koble.. registerreima mangler, da eg kappa den når eg tok av kompressoren som har stått på den. ellers får du med alt som trengs til oppstart.

Bare for å være sikker, er vell drivreima du mener?

Siden denne sikkert har registerkjede? ;)

Mvh

Skrevet

Bare for å være sikker, er vell drivreima du mener?

Siden denne sikkert har registerkjede? ;)

Mvh

drivreima ja;) går litt fort i svingane avogtil under skrivinga;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...