Simentp Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Hei! Tenkte jeg skulle ta den teoretiske prøven med biltilsynet i morgen, har ikke søkt om søknad til BT om noe som helst, bortsett fra da jeg tok mopedlappen. Må jeg søke på nytt nå? Eller kan jeg bare gå ned og ta den i morgen? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Du må søke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Ja du er nødt å søke om utvidelse av førerkort. Nett gjort dette for jeg har tatt BE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Ok, hørte med en kompis, han sa at jeg kan søke og ta teorien samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Rimelig sikker på at du får svar om du kan ta den eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 må få innvilget søknaden først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Kan bare si til de som søker samme svar senere engang: Trengte ikke få innvilget søknaden før du tok teoriprøva hvis du hadde hatt lappen før (Mopedlappen, lett mc osv) da de ikke sjekker vandel osv andre gangen, så man kunne bare gå ned på trafikkstasjonen, fylle ut søknaden og ta teorien samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå