Anders92 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Delene kan byttes i fete deler som glir på e30 325 touring *Dbilas innsug, radiator og Sparco stoler er solgt, sammen med alt det andre jeg har fjernet. - FLERE AV DELENE LIGGER I POSTER UTOVER I TRÅDEN ETTERHVERT SOM JEG FINNER MER JEG SKAL BLI KVITT. bbs rc303 felgerselger m contour felgene på bildet! * Fuelcell plast tank med "svamp" i. Kun fylt bensin på for prøvestart. --BUD! --- * Walbro GSL 392 bensinpumpe. Kun brukt til prøvestart. -- BUD! --- * Rieger M3 look spoiler med bremselys. - BUD! --- *"Motorsport" vinge - BUD! * 18" BBS RC 303 -5x120, 8,5 bredde, ET38. Strøkne! Sitter så og si nye dekk på de. - 4000 / fornuftig bud. --- * Fullt Revolution widebody til e36 coupe som egner seg bra for banebil bygg, da det er utrolig lett. Kun montert og lakkert. Aldri kjørt med. Prisen på dette nytt, ligger på rundt 2100 pund! --BUD! --- * Glassfiber panser og bakluke til e36 coupe. Montert og lakkert, ikke kjørt med. --- * Sideruter til coupe både bak, og i dører. --- * 2x bakrutesenkere til E36 coupe. En er brukt, og en kun lakkert og prøvemontert uten å ha blitt festet. --- * clutchpumpe til 325 --- * Momo Racing ratt med boss/rattnav og tute. --- * 2stk. Største kjørecomputer / OBC til e36 med 18 knapper med ledninger. BUD! --- * Div air condition. --- * 325 mellomaksel. 1000,- --- * 325 diff uten lokk -- BUD! --- * 325i M50 radiator -- SOLGT! --- * Depo angeleyes foran til e36. -- Bud! --- *Depo smoked M3 baklykter til coupe/cab. uten sprekker og riper! -- BUD! * E36 325 coupe sidespeil -- BUD! --- * M-CONTOUR 17" fra e36 M3. 5x120 -- BUD! --- * Komplett 325 eksos med manifoiler, i god stand! -- BUD! ----------------------------------------------- * Hjerne til m20b25/ E30 325 Facelift -- BUD! Til BMW E46 / E39. M52 og M54 motor med fler : * Bosch getriebesteuerung 0 260 002 642 7514 265 - Automat girkasse hjerne. --- * Siemens DME MS43 - M54 hjerne. ------------------------------------------------ De fleste delene vil jo være av den størrelsen at det må hentes, men mindre deler kan såklart sendes i posten. Jeg sender ikke deler uten å minimum ha fått en avtalt sum i depositum, da jeg har opplevd å få tilbake pakker som ikke har blitt hentet, og kostet meg mye penger til ingen nytte. Jeg kan stoles på, og ser på meg selv som en svært seriøs selger, og kan referere til tidligere kjøpere, da jeg har holdt på med salg av MC deler på andre forumer tidligere. Når det kommer til priser, så vil seriøse bud bli notert, mens skambud vil bli sett på som uaktuelt. Når sant skal sies, så krever jeg ikke gull og grønne skoger. Og nei. Til dere som ikke gidder å betale for ting, så har jeg ikke lagret noen av delene med stor verdi på en plass dere kan få fatt på det MVH. Anders Rasmussen TLF: 92 62 59 12. - Foretrekker samtaler via telefon, ikke sms. BILDER KOMMER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Da var LMM'en solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Bump! Vurderer også å selge fuelcell tank, walbro gsl392 pumpe, 325 diff og mellomaksel og litt annet stasj, om budet tilsier at jeg ikke taper for mye på det. Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Hvor mye skal du ha for 325 mellomaksel og venstre siderute bak til coupe? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Så det nå, porsgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hm. Siderutene bak selges kun komplett. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Byr kr 700 for mellomaksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 200 til, så kan vi si den er din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hvis den er fin og balansert så er det greit ink frakt til oslo, eller kanskje du kjenner noen som skal opp til oslo de nærmeste dagene. Følger det med hardy kobling også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Er fin. Inkludert frakt blir det ikke 1200 til oslo. Men er innover der ganske ofte. Skal vel innover neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Er fin. Inkludert frakt, så sitter jeg igjen med 300kr eller noe da. Men er innover der ganske ofte. Skal vel innover neste helg. Skal få den for 1100 inkl frakta. For da må jeg kjøre egen bil, som blir endel kr ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flyvern Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hvis du skal innover uansett neste helg, så kan jeg gi kr 1000 ink hardykobling om du har. Håper vi får til en avtale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Har nå oppdatert med flere deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BMW Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Airbagdash. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå