Erebus Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Noen her på forumet som eier en sølv 732i E23? Den går i oslo og står ofte parkert ved blitzhuset på st.olavs plass. Bilen er DØNN strøken og jeg ser ikke en eneste flekk med rust noe sted. Går forbi hver dag og sjelden hender det at jeg ikke kliner trynet inn i sidevinduet og beundrer den fører-sentrerte kabinen. Usedvanlig vakker bil, jeg skal se om jeg får tatt noen bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Legg ut bild da vel ,har sett den selv da jeg har kjørtforbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Har sett denne på Sofiemyr 3 ganger, så mulig den holder til i området hvor jeg bor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Har sett denne på Sofiemyr 3 ganger, så mulig den holder til i området hvor jeg bor! Er ikke en 728i du har sett? Holder til på Langhus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Har sett denne på Sofiemyr 3 ganger, så mulig den holder til i området hvor jeg bor! Er ikke en 728i du har sett? Holder til på Langhus [ Bilde ] Jeg har nok vært et par ganger på Sofiemyr ja men parkerer normalt ikke i Oslo nei. Sleng opp bilder av 732'n da vel ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Skal få tatt noen bilder i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Har sett denne på Sofiemyr 3 ganger, så mulig den holder til i området hvor jeg bor! Er ikke en 728i du har sett? Holder til på Langhus [ Bilde ] Jeg har nok vært et par ganger på Sofiemyr ja men parkerer normalt ikke i Oslo nei. Sleng opp bilder av 732'n da vel ///P Var kun Sofiemyrbilen jeg hadde i tankene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå