andy91 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei. Har en Husaberg FC 550 delesykkel som jeg kan selge deler av om noen skulle trenge det. Den er så å si komplett, men har hatt et register ras. Det er ikke noe problem å reparere den, men normalt koster en overhaling av motor 15000 - 20000 kr. Gjør man det så har man en god sykkel som går godt. Er ikke sikker på hva dette er verdt, men dette er deler som er vanskelige å få tak i brukt, så om jeg bare får tullebud på ting kan jeg like godt ha det liggende i reserve. Prisene jeg skriver er derfor bare en priside, så bare å komme med bud. Av "store" deler så kan jeg nevne: -Ramme uten noen form for skavanker 2000,- -Gafler foran (litt usikker på om det er cross innmat eller motard innmat i disse, da den har blitt brukt som motard tidligere) 1500,- stk -Bakdemper 1000,- -Svingarm 1000,- -Motor, må overhales, også defekt ledningsnett, koster ca 3000 å få det reparert om en sender det til England (taffmeisters) 3000,- -Orginal eksos 1000,- -Bensintank, "vanlig" gul for 01-05 modell 800,- Bremser, orginale brembo 1500,- Om noen vil ha fler ting / alt så blir det billigere. Ser for meg rundt 6000,- for alt samlet Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå