andy91 Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Hei. Har en Husaberg FC 550 delesykkel som jeg kan selge deler av om noen skulle trenge det. Den er så å si komplett, men har hatt et register ras. Det er ikke noe problem å reparere den, men normalt koster en overhaling av motor 15000 - 20000 kr. Gjør man det så har man en god sykkel som går godt. Er ikke sikker på hva dette er verdt, men dette er deler som er vanskelige å få tak i brukt, så om jeg bare får tullebud på ting kan jeg like godt ha det liggende i reserve. Prisene jeg skriver er derfor bare en priside, så bare å komme med bud. Av "store" deler så kan jeg nevne: -Ramme uten noen form for skavanker 2000,- -Gafler foran (litt usikker på om det er cross innmat eller motard innmat i disse, da den har blitt brukt som motard tidligere) 1500,- stk -Bakdemper 1000,- -Svingarm 1000,- -Motor, må overhales, også defekt ledningsnett, koster ca 3000 å få det reparert om en sender det til England (taffmeisters) 3000,- -Orginal eksos 1000,- -Bensintank, "vanlig" gul for 01-05 modell 800,- Bremser, orginale brembo 1500,- Om noen vil ha fler ting / alt så blir det billigere. Ser for meg rundt 6000,- for alt samlet Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå