mropsahl Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Skrudde ned eksosen på bilen min for å lage ny og siden den var ødelagt og da jeg kappet i den var det på en måte ett rør inne i det andre. Er det sånn orginalt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Du snakker om innmaten på katalystatoren har egne rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg tenker på første delen av eksos etter grenrøra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Var slik på 3.2l min også.. "Rørsepcion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 er det pga. varme eller? hva har du på din nå Larsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Har ikke peiling hvorfor det er slik, på min er de jo laga helt nytt custom anlegg. Kjører 2x2.5" fra grenrør og over i 1x3" resten med to Simons potter, det lager MYE lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 men er det en fin/bra lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Selvsakt, viss ikke hadde jeg jo bygd om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Bra! Blir 3" på meg også med en stor lyddemper til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå