jahnsen1994 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Jeg har nå skaffet meg en E34 520i 92 og nå må jo dette bli bygget om litt for at jeg ikke skal virke som en gammel gubbe i trafikken er det noen som har noen tips for utvendige, understell og interiør "styling" hvis noen av dere BMW-guruer har noen tips om små ting som kan gjøres med motoren for litt friskere også så er jeg åpen for det også har tenkt på dette med å bytte innsug og dyser, noen som har kjennskap til dette? med inn the first place, jeg vil gjøre bilen min litt ungdommelig før jeg kaster meg på veien, send linker hvor man finer delene dere anbefaler bilen som den står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Gratulerer ser veldig bra ut Må sei at å få den litt nærmare bakken og nokon fine hjul og gul film på lyktene, da er du på god vei Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Gratulerer med fin førstebil ja av interiør så er skinn alltid en vinner. noen blanke blinklys hele veien rundt, eksos med dobbel stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 senk og felger så kommer du ganske godt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 E34 M5 er jo en fin bil, så kanskje det kan være målet? Bytt i hvert fall felger, fjern hengerfestet og sett på litt senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jahnsen1994 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 takk for tips lurer på om noen vet om noen bra sider hvor man kan finne fangere og sideskjørt til denne bilen? vet noen ikke liker det men vil se om det er noe brukbart, et sett med fine fangere er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 m fangere er fint senk, hjul, hvite blinklys, doble eksos stusser så er mye gjort finner mye på gsbilder.no, koed.no, schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jahnsen1994 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Har ikke blitt mye, men er nå LED skiltlys, gule LED parklys, 17" ac schnitzer type 2 bakfelger (skal få tak i to til av disse) og 17" svartlakkerte felger av ukjent merke, a/d/s 1000w forsterker som driver en 2x10" sub, powerflex traversforinger bak, powerfilter. Planer fremover er angeleyes, ac schnitzer type 2 felger framme også, gul film på grøftelys, senkefjører, powerflex på indre stab framme og bak, bygge om nedre frontfanger og legge inn grillgitter i sølv, bygge varmeskjold til powerfilter, bygge om til elektriske vindusheiser framme og bak. Siste touch blir en overgang med sparkel, pussepapir og lakk -BMW E34 1992 m50b20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jahnsen1994 Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Fikk tak i noen billige angeleyes for noen uker siden, fulgte med hvite/klare blinklys framme også, angeleyes lyktene var i flott stand og det samme gjelder blinklysene. Ringene i lyktene lyser gul/lysegult nå, men håper jeg kan finne pærer med annen farge -BMW E34 1992 m50b20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå