Bmw_325i_ Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 lurer veldig på detta. åssen i all verden skal den kobles opp på en fornuftig måte på e30'n? non som har vært borti detta? på forhånd takk. mvh sondre
Nueva Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 lurer veldig på detta. åssen i all verden skal den kobles opp på en fornuftig måte på e30'n? non som har vært borti detta?på forhånd takk. mvh sondre Slavesyl bak brekket med bremserør rett ned og på-koblet med T-stykker på bremserørene som fører bak konvertering til skivebrems er vel også og anbefale. Noe lignende som dette?
Bmw_325i_ Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 åssen har du gjort det da evt?? gjerne tegning eller bilder. litt lettere å skjønne åssen detta skal kobles da
SSM Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Finner det i tråden om bilen min det. Man har 1 stk bremserør som går bak til bakbremsene på E30, brekket kobles rett og slett bare innom den linja. Jeg la helt ny forran fra inni bilen, via brekk og bak til det orginale T-stykke. Om du skal bruke en slik Sellholm ventil, som nok er en bedre løsning, så må du ha et reservoir inni bilen med bremsevæske. Da kobler du den linja som kommer forran fra inn på den Sellholm blokka og linja fra brekket.
Bmw_325i_ Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 ok. skal se litt hva jeg finner på takk for hjelpa så langt. hadde vært greit å hatt brekket klart før våler. for som det står nå så henger bakbremser så fort jeg treffer pedalen. går greit å nappe brekk, men så fort jeg bremser me fotbrems så blir det fullt heng desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå