Sungam Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Har hatt litt trøbbel med at solskjermen som er inni bila setter seg fast når jeg har tatt opp takluka helt. Så må jeg manuelt lirke å dra fram solskjermen fra langt inni taket, så jeg regner med den har hoppa utavsporet sitt på et vis. Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette en DIY på det? Og en ting til mens jeg lager en post, bagasjeluka mi låser seg hele tiden nå. Altså jeg må trykke på bagasjelukeknappen på nøkkelen for å få åpnet bakluka. Har ikke alltid vært slik, noen som vet hva feilen er?
Lars89 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Her er en DIY på soltaket. Mest sannsynlig har en eller flere deler knekt. Hvis håndtaket på bagasjeluka ikke virker må du ha ny microbryter/håndtak.
Sungam Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 takker for svar, skal se om jeg finner delene da
Sungam Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Har hatt dårlig med tid i det siste og blir borte igjenn i to uker før jeg kan sette i gang med takluka, men bryteren burde jo være en kjapp jobb som jeg kanskje kan rekke å gjøre i morgen. Men har ikke funnet noe delenummer eller funnet den på gsbilder sine sider. Noen som har peiling på om Gs selger det og evt hva delenummeret er.
Lars89 Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Gå inn på GS bildeler, tast inn regnummer, gå inn på ETK, videre inn på karosseri og inn på det første bildet av bakluka.
Sungam Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 takk ska du ha! da skal vi se om vi rekker å gjøre det kjapp før jeg drar i morgen
Sungam Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 da er jeg tilbake fra ferie og har skaffet meg microbryteren. Jeg tok av hele håndtaket (med skiltlys) for å starte med skifte av microbryteren, men ble brått stopp i arbeide Må jeg fjerne hele den foringsmatta på innsiden for å komme til utskiftningen av microbryteren? vil bare ikke ødelegge den foringen for ingen nytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå