kabeldeigen Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hei, tok å vasket bilen etter langtur i helgen . Bare utvendig vask . Men da jeg skulle starte opp bilen etter dette er den helt på tryne, motor driver å jager før den dør helt ut... Gir gass så kommer den, slipper gassen så dør motor ut. Har vært under kupeefilteret, bak hanskerommet for å se om det var noe fuktighet som var kommet inn i el.boksene, noe det ikke var. Noen som har en ide??? Og er det noen i bergensområde som kan ta en diagnose på bilen hjemme på tunet?? Sliter å komme meg rundt akkurat nå. Spandere gjerne en kopp kaffe, eller 2 hvis ønskelig
ls44mm Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Har du sjekket om du har fått fuktighet baki / der reservehjulet ligger? Sjekk også bakluka og der bat står. Har hørt flere som har fått lekasje der, og bakluka blir f eks full av vann. Det er noe styreenheter til nivåregulering og sikringer baki. Så se der. Mer enn det kan jeg ikke hjelpe deg med desverre.
kabeldeigen Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Hei, har sjekket alt det der med tanke på vanninntregning ved batteri/hjulbrønn. Koblet av batteriet også. Startet opp idag, etter den fikk stå i garasjen over natten. Måtter prøve noen ganger før den gikk rent, fikk meg en liten kjøretur også... Så ikke vet jeg hva som skjer Står nå til tørk i solfylte Bergen, så prøver igjen senere om det er samme greiene. Men skulle det være noen i Bergen som kan hjelpe meg men en diagnose sjekk hjemme på tunet hadde det vært knall i padden. Regner med det ligger noen knask der
kabeldeigen Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Blitt noe bedre da? Sjekket jording til batteri? Funket i hele dag,
retbergen Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 du kan låne en diag av meg søreide kanskje enklest om du kommer på besøk, har greiene installer på pc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå