FTE Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Har en stund vurdert å gå nye veier, kanskje en bil som er litt mer brukervennlig, som kan brukes året rundt, eller å gå for et nytt prosjekt, så da vurderes bilen for salg. Denne bilen har, etter ferdigstilling i 2010, nesten utelukkende gått til treff omkring på østlandet, og et par turer til GS bildeler i Bud, pluss en og annen søndag i sola. For de som ikke kjenner til bilen, kan jeg si i grove trekk: * Original 325i, chassinr fra `87, førstegangsreg i Norge februar `89. Bilen har vært skadet, ny front i `90, opplyst i vognkort. * Godkjent ombygget med twinturbo, 195Kw (265,2hk) Den er bremset 262,7hk og 373,5Nm. * Godkjent med Supersport 40mm senkesett * Godkjent med Alpina B6 skiver, kalippere og hovedsylinder. * Godkjent søknad for halvbur * Komplett original M-tech2 plast, minus vinge. * Spesialbygde CCW LM20 felger, 9x17" ET 06 og 10x17" ET 0, 3" leppe fram, 5" leppe bak, gullskruer, JDM grey sentere, frest ut av ett stykke aluminium. Se i prosjekttråden min for full info. viewtopic.php?f=11&t=92377 Litt mange sider kanskje, spør på PM eller ring 92040846 hvis du lurer på noe. Bilen blir i mitt eie til etter E30-treffet, men interessenter kan alltids holde av bilen om de ønsker det. Den kan sees der og evt prøvekjøres om du har bevis for finansiering. Kommer til å legge den ut på Finn etter treffet, så dere her inne har mulighet før det, hvis noen skulle være int. Forbeholder meg retten til å trekke salget inntil noen skriver under papirene, hvis jeg skulle ombestemme meg. Prisen er 239.000,- for rubb og rake, ekstra M20B25 delemotor, helbur, 15" sommerhjul (visningshjul) pluss noe småtjafs. Denne tråden skal være fri for synsere på prisen, de innleggene blir fortløpende fjernet. Har du innvendinger, ta det på PM til meg istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Bilen er igjen for salg, da forrige kjøper og jeg ble enige om å bytte tilbake. Hadde forsåvidt planer om å beholde bilen denne gang, men grunnet forberedelser til hussalg ser jeg meg nødt til å finne en bil jeg kan bruke på dagligbasis, da det ikke er sikkert jeg havner på et bosted med garasje. Denne bilen skal ikke stå ute, det er den for fin til. Send PM eller ring 920 40 846 om du lurer på noe, så skal jeg svare så godt jeg kan. Prisen kan settes ned noe pga. en turbo begynner å slippe igjennom litt olje. PM meg. Kan byttes i E39 M5 + - mellomlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 229.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35751239 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris-mtech2 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 noko gale siden dere bytta tilbake, har fått høre at det var sprek danelser i torpedo vegg å diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Det har blitt avdekket sprekkdannelser rundt fjærtårnene, dette må sees på før evt salg. edit: bilen skal til oppretter en av de nærmeste dagene, for å få avklart hva som må gjøres. Dette er en feil jeg selv ikke var obs på, men det skal være iorden før jeg selger den. Låser tråden intil det er fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Bilen er tilbake fra sjekk i motorrommet, alt var ok. Bare noen tretthetssprekker som ble avdekket, disse er nå fikset hos oppretter, med kvittering på utført jobb. Utskrift: -Kryssmåle front, funnet OK -Fjerne gammel PCV -Sveise sprekker i tårn (ved boltene til fjærben)/innerskjerm -Grunne Epoxi -Fuge PCV Det blir også montert ny portet topp pluss ny pakning, ny olje og filter. Bilen skal være klar til uken. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hei.. Inntrisert i e34m5 å turbo snyscooter rx1med 350hk i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Hei.. Inntrisert i e34m5 å turbo snyscooter rx1med 350hk i bytte? Ellers takk, enten rent salg, ellers beholder jeg den bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 interesert i å bytte i e30 s38b36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå