m535i e28 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Da har jeg handla meg enda en bmw e28;) Kjøpte den med 3.5 liter motor, og har satt på m535 bakstillinga fra 524td'en med nye powerflexforinger og diffsperre! Litt informasjon: -Ombygd fra 520 til 535 (ikke godkjent enda men jobber med saken!) -Nylakkert blood red metallic. -Røde hella blinklys og ryggelys bak (sjeldent å få kjøpt!) -M-Tech vinge. -Svart M-Tech skinn interiør. -gått 277000. -m535 bremser fram. -m535 stabstag fram. -m535 servo fram. -Kvasskam. -Orginalt Hartge grenrør. Div som skal gjøres: -Sette på m535i bakstillinga med diffsperre fra 524td'en. -Skaffe alle deksla på M-Tech stylinga jeg har liggende. -Lakke M-Tech stylinga samme farge som bilen og ha den på. -Kjøpe meg svart gulvtrekk og svarte dørtrekk (skrik ut om noen har!) -Fikse frambremsene (de henger seg av og til) -Sette på m535 stabstag bak. -sette på brilleforinger bak. -få på shadowline lister. -kjøpe noen rååe felger -Godkjenne den som m535i. -sveise den rusta som er. -sette på hvite blinkere på sidene og fremme. -juster dørene og panser. -Feste eksosen skikkelig. -Kjøpe nytt mellomakslingoppheng (skrik ut om noen har et brukbart et til en billig penge!) -Kjøpe GS Performance coilovers. -Lakke motorrommet samme farge som resten av bilen. +++ mer som jeg ikke kommer på i farta! er ikke sikkert alt går så fort siden jeg bare er 17 år, går skole og har ikke så alt for god økonomi! men skal gjøre så godt jeg kan og komme med oppdateringer ! Her er noen bilder av bilen før jeg henta den! kommer nye bilder senere en dag når jeg får tid til å ta noen brae ! mvh Magnus Dale
martinwenberg Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Nice! Skal følge med her Du er ikke den eneste som er 16 år, så sjønner stillinga med økonomien! Sjønner ikke hvor dere finner alle e28'ene, må ha meg en selv!!
m535i e28 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Nice! Skal følge med her Du er ikke den eneste som er 16 år, så sjønner stillinga med økonomien! Sjønner ikke hvor dere finner alle e28'ene, må ha meg en selv!! Det er bra ! hehe, det er en del e28'er her på nordmøre;) men lite av dem på nettet.
NBCustom Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hadde samme type bil når jeg var på din alder:) E28 er knallbiler det!
m535i e28 Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Hadde samme type bil når jeg var på din alder:) E28 er knallbiler det! ja, artige biler det ja;) har foresten problemer med frambremsene og at den ikke går på tomgang.... bremsene henger seg hele tiden slik at den bremser som faen på begge sider fremme og da blir det varmt... hvis jeg stopper og trår veeldig hardt på bremsen noen ganger, så slipper de! noen som har erfaring med bremser og kan hjelpe meg eller ?!:S Og tomgangen... hvis jeg starter den når den er kald uten å gi gass, så går den på tomgang en stund, men hvis jeg gir gass så vil den ikke gå på tomgang lenger... og den vil ikke gå på tomgang i det heletatt når jeg har kjørt med den... dette er jævla irritabelt da den stopper i hvert et jævla kryss hvis jeg ikke holder opp turtallet. noen som kan hjelpe meg med dette også eller ?:S
NBCustom Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 du kan prøve å smøre opp bremsene. Ta av kalipterne og presse ut og inn bremsestemplene mange ganger, samtidig som du sprayer inn wd40 på stempelet. At den ikke går på tomgang kan være tomgangsregulatoren eller luftmengdemåler.
m535i e28 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 du kan prøve å smøre opp bremsene. Ta av kalipterne og presse ut og inn bremsestemplene mange ganger, samtidig som du sprayer inn wd40 på stempelet. At den ikke går på tomgang kan være tomgangsregulatoren eller luftmengdemåler. oki, da skal jeg prøve det. takk for hjelpa:-) Bremsene slipper hvis jeg trår hardt på pedalen noen ganger btw. Noen som har en tomgangsregulator til m30 å selge meg da? koster jo faen meg 2k for en ny;o
m535i e28 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 du kan prøve å smøre opp bremsene. Ta av kalipterne og presse ut og inn bremsestemplene mange ganger, samtidig som du sprayer inn wd40 på stempelet. At den ikke går på tomgang kan være tomgangsregulatoren eller luftmengdemåler. oki, da skal jeg prøve det. takk for hjelpa:-) Bremsene slipper hvis jeg trår hardt på pedalen noen ganger btw. Noen som har en tomgangsregulator til m30 å selge meg da? koster jo faen meg 2k for en ny;o
m535i e28 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 noen som har peiling på vacum bremsesystem eller ??? virker som det blir ett eller annet trykk i bremsene.. ganske tung å snurre rundt hjula heletida, men blir værre når man har kjørt i et 5minutt, da låser de seg sånn at det så vidt går ant å kjøre framover, og om man stopper da, så kommer man seg ikke fra flekken... og det som er så rart er at alle 4 låser seg samtidig... skulle virkelig ha funnet ut av dette tullet her! håper noen har peiling og kan hjelpe meg:D
Haakjin Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Kan bruke tomgangsregulator fra M20B25 også Magnus Håper du finner ut av bremsene
m535i e28 Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Synes det var kult med denne fargen på E28 det er rå farge på den ja;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå