Gå til innhold

BMWPower`s biler og garasjebygging


 Share

Anbefalte innlegg

So lenge røyrene e i skikkelig materiale og jobben blir fornuftig gjort so ser ikkje eg store problemet, igrunn. Du må huska å tømma systemet for kondens ein gang i blant slik at da ikkje rusta nåken plass om nåki år :) Seigt å riva heile veggen pga lekkasje eller nåke :P

Ellers må eg sei at heile greia ser ut til å bli ganske so strøkent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So lenge røyrene e i skikkelig materiale og jobben blir fornuftig gjort so ser ikkje eg store problemet, igrunn. Du må huska å tømma systemet for kondens ein gang i blant slik at da ikkje rusta nåken plass om nåki år :) Seigt å riva heile veggen pga lekkasje eller nåke :P

Ellers må eg sei at heile greia ser ut til å bli ganske so strøkent! :D

Er brukt skikkelige rustfrie mannesmann rør og montert av rørlegger med riktig verktøy,

så det bør være tett :wink:

Tømme kondes, godt tips. Takker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tømme kondes, godt tips. Takker...

Pysssj... Du som liker å handle litt snaisent utstyr, ender vel opp med en skrukompressor med innebygget tørker slik at du slipper å tenke kondens - det er værre med oss andre som må drenere tanken en gang i blant på det gamle utstyret vi har...

Hehe.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tømme kondes, godt tips. Takker...

Pysssj... Du som liker å handle litt snaisent utstyr, ender vel opp med en skrukompressor med innebygget tørker slik at du slipper å tenke kondens - det er værre med oss andre som må drenere tanken en gang i blant på det gamle utstyret vi har...

Hehe.... ;)

Når jeg får laget egen bod til kompressor bak garasjen, så kan det være aktuelt ja.

Men nå blir den stående på loftet og da blir det en vanlig stempel kompressor.

Pga vekt og plass. Litt kondes ska nå også jeg klare å fjerne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette! Husket å trykkteste rørene før du kler igjen veggen? Sikkert liten risiko, men kjipt hvis det skulle være lekk. Jeg ville også laget fall på rørene, med drenering på laveste punkt når du ikke har avfukter på trykksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir nyyydelig. :) vel utført arbeid.

Takker. Gleder meg til å bli ferdig og heller mekke bil :D

Fine biler, ser ut som det blir en syk garasje også!!

Thanks. Fornøyd sålangt :wink:

Blir bra dette! Husket å trykkteste rørene før du kler igjen veggen? Sikkert liten risiko, men kjipt hvis det skulle være lekk. Jeg ville også laget fall på rørene, med drenering på laveste punkt når du ikke har avfukter på trykksiden.

Jeg sa det til rørlegger, at jeg ville trykkteste. Men han mente det ikke var nødvendig.

Så får virkelig håpe han har rett, for har kledd igjen nå [-o<

Drømmegarasje! :D nydelig arbeid her altså :wink:

Har drømt lenge om denne garasjen ja! Takker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først et lag med spon, for feste til å skru opp ting på veggene + gipsen tåler da veldig mye mer.

q7ju98y3q16xdhxl6naz.jpg

d633parctux5e0jaesqp.jpg

972wd3gtb6ynixp8znfu.jpg

Så et lag med gips. Var lite motiverende å gjøre jobben 2 ganger, men nå er det gjort.

Har litt sparkling igjen, håper å få malt i helgen. Men ting går sjeldent som planlagt :roll:

nihzenfpxfa877ojai69.jpg

Har også fått montert T5 amaturer og varmepumpe. Veldig ok å kunne jobbe i t- skjorte :D

Skal bytte ut lysrørene til kald hvit 4-6000k etter en stund. Pga bedre poleringslys. Men bra arbeidslys nå også.

ngbjjzo9ug1wti4m4lce.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...