Gå til innhold

BMWPower`s biler og garasjebygging


 Share

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se over BMWen du skal hente snart i denne lekre garasjen :)

Den kommer å få en "brokete" start på vestlandslivet sitt - hvis den skal innom Retrogarasjen, hvor standarden er en litt annen isåfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner jo det, men det er vell ingen fin ting å si at garasjen din ser ut som et kjøkken 8)

Hehe, sånn ja... :lol: Tog an...

Må jo være kvinners drømmemann som tilbringer så mye tid på "kjøkkenet" ;)

You would think so.. Er ikke sikker på fruen er like fornøyd med all tiden jeg bruker på "kjøkkenet". :roll:

Gleder meg til å se over BMWen du skal hente snart i denne lekre garasjen :)

Ja du får komme bort å ha "QC" på den :P

Den kommer å få en "brokete" start på vestlandslivet sitt - hvis den skal innom Retrogarasjen, hvor standarden er en litt annen isåfall ;)

Det blir helt perfekt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Dette er en meget pen E36, som går noe inn i he...

Men de som kjenner meg vet at jeg aldri hadde kjøpt noe E36, er ikke dette karroseriet som står meg nærmest :wink:

Bilen tilhører en kompis, den skal forøvrig selges.

Godkjent ombygd M3 3.2 med RMS kompressorkitt, ca 650hk. Dette flytter på seg!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg kjenner deg supergodt akkurat, men stussa litt på e36 :P du har hatt mye rart siden jeg "ble kjent med deg" og m5-killern, men noe e36 har jeg vel aldri sett eller hørt om :P

I svarte hvordan den kompressoren jobber da a? doblet antall hk? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Dette er en meget pen E36, som går noe inn i he...

Men de som kjenner meg vet at jeg aldri hadde kjøpt noe E36, er ikke dette karroseriet som står meg nærmest :wink:

Bilen tilhører en kompis, den skal forøvrig selges.

Godkjent ombygd M3 3.2 med RMS kompressorkitt, ca 650hk. Dette flytter på seg!! :shock:

Ja, den er flott - ingen tvil om det! Funker bra gjør den også, såg den jo på banen forrige lørdag. Liten hissigpropp det :)

Du er nok mer E36-gutt enn meg, men allikevel så ser jeg ikke for meg deg i en E36er i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg kjenner deg supergodt akkurat, men stussa litt på e36 :P du har hatt mye rart siden jeg "ble kjent med deg" og m5-killern, men noe e36 har jeg vel aldri sett eller hørt om :P

I svarte hvordan den kompressoren jobber da a? doblet antall hk? :o

Hehe, nei E36 er ikke noe for meg :wink: Jobber godt den pressa ja, 1.1 bar.

Når kan vi forvente å se ditt nye prosjekt i garasjen da? :)

Er ikke feil den e36'en der nei :)

kanskje ila neste uke :D

:lol: Dette er en meget pen E36, som går noe inn i he...

Men de som kjenner meg vet at jeg aldri hadde kjøpt noe E36, er ikke dette karroseriet som står meg nærmest :wink:

Bilen tilhører en kompis, den skal forøvrig selges.

Godkjent ombygd M3 3.2 med RMS kompressorkitt, ca 650hk. Dette flytter på seg!! :shock:

Ja, den er flott - ingen tvil om det! Funker bra gjør den også, såg den jo på banen forrige lørdag. Liten hissigpropp det :)

Du er nok mer E36-gutt enn meg, men allikevel så ser jeg ikke for meg deg i en E36er i det hele tatt...

Kan ikke aent enn å si me enig i den,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir de av prosjektet torbjørn ? :D:D:D:D

Hmm.. Det gikk dessverre ikke som planlagt denne gangen :|

Så er på leit etter nytt prosjekt / gobil.

Har du tittet på en bil som er på dine kanter nå? Jeg vet en i Sauda skulle se på den i kveld.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...