Troya Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Jeg har en eldre BMW 750 som jeg beholder på grunn av komfor og at den er i bra teknisk stand. Alikevel må/vil jeg gjøre en del ting i forbindelse med EU kontroll og genrelt oppgradere en del andre ting som uansett kommer etterhvert bl.a. bremser etc. Prisene her i landet er hinsides og jeg søker etter verksted i Sverige, finner en del under bmw.se men vet noen om andre verksteder nær norskegrensen som utfører BMW arbeider???
haakon85 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Hiver meg på her og lurer på det samme. Bor i Sarpsborg, så om det finnes et bra verksted rett over grensen så hadde det vært knall. Mye penger å spare.
Stonescream Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Søker dere i forumet ligger det flere erfaringer ute, både fra Sverige og Tyskland. Etter det jeg husker virker det som folk er kjempefornøyde med turene i Tyskland. Både kundebehandlingen og prisen virker å være veldig god.
rekorden Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Husk på at grensen mot Sverige er noe lang også da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå