dIFEO Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Jeg har et problem med bakluken på bilen min. Når jeg bruker knappen på nøkkelen fungerer det fint, samme med å åpne den manuelt med nøkkelen. Eneste problemet jeg har er hvis jeg skal åpne bagasjelokket når bilen går på tomgang, får ikke åpnet det da uten å skru av tenningen og trykke på knappen. Jeg har akkurat fått meg min første bil, så jeg vet ikke så mye enda. Har lett etter en bryter/knapp for å åpne den i bilen, men har ikke funnet noe. Fint om noen kan komme med noen forslag?
Oneill Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 sitter det ikke en bryter mellom skiltlysene dine på baklyka da? skal være en knapp du trykker på for å låse den opp. ganske stor oval knapp
Lars89 Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Høres ut som mikrobryteren i håndtaket er defekt. Får kjøpt ny mikrobryter, evt hele håndtaket på GS/Koed/BMW
dIFEO Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 sitter det ikke en bryter mellom skiltlysene dine på baklyka da? skal være en knapp du trykker på for å låse den opp. ganske stor oval knapp Takk for svar, men prøvde dette først
dIFEO Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Høres ut som mikrobryteren i håndtaket er defekt. Får kjøpt ny mikrobryter, evt hele håndtaket på GS/Koed/BMW Er dette en typisk slitedel på BMW?
Lars89 Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Det er en typisk feil på E46 ihvertfall. Hatt det på begge mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå