Tiseth! Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 hva med releet som er på taklukemotoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Vist ikkje kan jo du se om du finner releet under fothvileren, er mange releer der på 91/92 modell mener jeg Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 kan være rele på takluka men da skjønner jeg ikke hvorfår han på gs sa at det bare var og ta ut hanskerommet og så var det bak der men kan se mere på det i morra. men ser ut som jeg må opp til gs i gjen og høre på nytt vis ingen her har peil ? ;S kjøpte en "ny" takluke motor og tidligere men problemer er at det ikke kommer strøm opp til takluka skal sjekke det du sa espen men tviler på at det er der da må dette være koblet tungvindt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 er ikke noe bak fothvileren... er et relee på taklukamotoren, åpne lokket der knappen til takluka er så ser den den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 mhm kan jo være men det men har målt og det er ikke strøm i selve kontakten du plugger motoren i. så det er ikke strøm opp til motoren men skal høre på gs til mandag så får nok noen råd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Noen her som vet hva som kan være galt med tank målern ? har bytta den tankmålern som er på selve tanken men på målern på instrumente viser den noen ganger riktig og noen ganger full og tom tank noen som vet problemet kan det være dårlig kontakt/strøm ? er tydelig vis ikke noe hjelp og få på Gs ang takluka fikk til svar at jeg fikk google det eller noe siden de ikke hadde peil på så gammal bil... så nå blir det mere fra koed en gs får og si det sånn. Og det med rele bak hanskerommet trur jeg bare var piss siden nå viste de vist ikke noe om det var noe der fikk til svar at jeg måtte begynne og feilsøke og google siden de ikke hadde peil på så gammal bil + har betalt over 300 får nytt rele og! Trur jeg må legge opp ny strøm til takluka vis ikke noen her vet noe ;S ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Rele til takluka sitter ved siden av motoren i taket, om det ikke funker kan du koble den til lampa. Har gjort det før. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 ja har tenkt på det men takluka krever jo 30 amp sikring eller har ikke det noe og si vis du kobler denne på lampa ? ja vet det men jeg fikk besjed om at det vist nok satt et til bak hanskerommet men jeg finner da ingen ting der så det må jo bare vær piss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Ser ut som en veldig grei førstebil Sett på noen grommere felger og kansje noe gul film på tåkelys og fjernlys? +1. Utrolig hvor mye de to forandringene gjør med bilen! Gleder meg til å se sluttresultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 liten oppdatering ja håper det blir bra til slutt men blir ikke noe gul film med det første ;P koblet litt elektrisk med litt hjelp av en kompis av fattern i går så den bitten er litt halv ferdig enda. har ikke så peil på elektrisk enda så gjør ikke noe med litt hjelp hehe har tatt ut seter + gulv teppe og fant rust så må slippe og kanskje sveise litt der og lakke gulvet på nytt. fikk vaska gulvet med høytrykk spyler og det hjalp en del. under demontering - vasking gjør stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 fått fjerna rust og "båndstoffa" gulvet ferdig så nå må det bare tørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Imponerende aribed, godt å se at folk går grundig til verks ! Pen bil, sleng gjerne ut noen bilder av bilen med lys engleøynene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Takk prøver på det og få den ordentlig strøken ja skal få gjordt det men det har vært mye tull med 2 av ringene så etter og bytta de 2 ganger så funker de nå. kommer bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Takk prøver på det og få den ordentlig strøken ja skal få gjordt det men det har vært mye tull med 2 av ringene så etter og bytta de 2 ganger så funker de nå. kommer bilder i morgen Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Hei du! Ser du ikke har sjekka det ene releet under rattstammen på venstre side (tror jeg) Det heter comfort relee og er blått. Prøv å ta ut den og sett den inn på nytt, da burde det funke. Hvis det fortsatt ikke funker så bytt ut releet og du er kvitt problemet for godt er 95% sikker på at det er den. Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå