Gå til innhold

Svampen's E36/ Med ny motor

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan være rele på takluka men da skjønner jeg ikke hvorfår han på gs sa at det bare var og ta ut hanskerommet og så var det bak der men kan se mere på det i morra. men ser ut som jeg må opp til gs i gjen og høre på nytt vis ingen her har peil ? ;S kjøpte en "ny" takluke motor og tidligere men problemer er at det ikke kommer strøm opp til takluka :? skal sjekke det du sa espen men tviler på at det er der da må dette være koblet tungvindt opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet hva som kan være galt med tank målern ? har bytta den tankmålern som er på selve tanken men på målern på instrumente viser den noen ganger riktig og noen ganger full og tom tank :? noen som vet problemet kan det være dårlig kontakt/strøm ? er tydelig vis ikke noe hjelp og få på Gs ang takluka fikk til svar at jeg fikk google det eller noe siden de ikke hadde peil på så gammal bil... så nå blir det mere fra koed en gs får og si det sånn. Og det med rele bak hanskerommet trur jeg bare var piss siden nå viste de vist ikke noe om det var noe der fikk til svar at jeg måtte begynne og feilsøke og google siden de ikke hadde peil på så gammal bil + har betalt over 300 får nytt rele og! Trur jeg må legge opp ny strøm til takluka vis ikke noen her vet noe ;S ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har tenkt på det men takluka krever jo 30 amp sikring eller har ikke det noe og si vis du kobler denne på lampa ? ja vet det men jeg fikk besjed om at det vist nok satt et til bak hanskerommet men jeg finner da ingen ting der så det må jo bare vær piss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten oppdatering :D

ja håper det blir bra til slutt ;) men blir ikke noe gul film med det første ;P koblet litt elektrisk med litt hjelp av en kompis av fattern i går så den bitten er litt halv ferdig enda. har ikke så peil på elektrisk enda så gjør ikke noe med litt hjelp hehe :P har tatt ut seter + gulv teppe og fant rust så må slippe og kanskje sveise litt der og lakke gulvet på nytt. fikk vaska gulvet med høytrykk spyler og det hjalp en del.

under demontering -

IMG_5874.jpg

IMG_5878.jpg

IMG_5879.jpg

IMG_5880.jpg

IMG_5881.jpg

IMG_5882.jpg

IMG_5883.jpg

IMG_5884.jpg

IMG_5872.jpg

IMG_5873.jpg

vasking gjør stor forskjell :D

IMG_5887.jpg

IMG_5888.jpg

IMG_5889.jpg

IMG_5891.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Ser du ikke har sjekka det ene releet under rattstammen på venstre side (tror jeg)

Det heter comfort relee og er blått. Prøv å ta ut den og sett den inn på nytt, da burde det funke. Hvis det fortsatt ikke funker så bytt ut releet og du er kvitt problemet for godt :) er 95% sikker på at det er den.

Håper det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...