Gå til innhold

Svampen's E36/ Med ny motor

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk prøver på det ;) skjer ikke så mye har problemer med at jeg ikke ser hvor fort jeg kjører noen som vet ? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 6#p2461576 En kompis har knipsa litt med kamera :D

[ Bilde ]

[ Bilde ]

et forlatt hus :P:shock:

[ Bilde ]

bare og sote side vinduene fåran nå :P noen som vet hvor jeg får kjøpt grei og lys soting ?

har sotet en del selv på en del biler og brukt den på bil xtra funker fett :)http://bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/b ... t-solfilm/ det er den lyseste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viewtopic.php?f=1&t=231154&p=2464008#p2464008

ingen som har vært borti dette ? har litt bilder har funnet en kabel som ikke står i kan den ha detti ut ? eller har den bare ligget bak i klysen med kabler ?? har også vært under bilen i dag og prøvd og "vaska" sensoren men det hjalp ikke akurat..

IMG_6099.jpg

IMG_6097.jpg

Denne kabelen :?

IMG_6108.jpg

IMG_6109.jpg

IMG_6110.jpg

slik lyser det

IMG_6111.jpg

kan det grønnet relet være årsaken ? men trur det er til noe helt annet. har sjekka alle sikringene og ingen er brent.

IMG_6105.jpg

IMG_6106.jpg

IMG_6107.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet ut av speedometre var det som var dødt så nytt er på vei i posten ;) men det viser seg noe nytt her har også postet dette på teknisk --

i dag når jeg kjørte ut bilen oppdaget jeg at det var en litt bensin på gulvet har også sett at det har kommet en liten stripe etter jeg har kjørt på asfalten i gaten med bensin. har prøvd og sett litt på forumet her men da er det bare at folk har problemer med at det er foran i motoren eller mitt under bilen. for vis det hadde vært hull i tanken hadde det vell lekt enda mere en bare litt ?? noen som har vært hatt det samme eller vet feil ? di siste ukene når jeg har kjørt har det noen ganger kommet et dunst av bensin lukt inne i bilen og... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- gåen pakning bestilt ny.

begynt i hjulbuer og slikt så var litt rust osv :P skal begynne på det i morgen ;)

IMG_6157.jpg

IMG_6142.jpg

IMG_6156.jpg

IMG_6147.jpg

IMG_6145.jpg

IMG_6146.jpg

IMG_6148.jpg

IMG_6149.jpg

IMG_6150.jpg

rusten begynt og angripe....

IMG_6152.jpg

tatt av bakrute Bakrutesenker får og lime litt finere på

IMG_6135.jpg

var ikke mye fint når du ser halvparten av det hvite limet når den var på :P

IMG_6136.jpg

må ha nye bakdekk også som dere ser er litt slitt innerst :P

IMG_6138.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...