Kjexx Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Bare få inn noen andre stoler da. Thomashm5 pleier å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 jepp det står på lista! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Ble det lakklukt i bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 nei lukter ingen ting bortsett fra wunderbaumen og det jeg rensa setene med så nå lukter det ikke blanding av røyklukt og wunderbaum lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Tøøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Du gjør ting grundig å bra:) det liker jeg... Fin diy du lagde å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Takk prøver på det skjer ikke så mye har problemer med at jeg ikke ser hvor fort jeg kjører noen som vet ? viewtopic.php?f=1&t=231154&p=2461576#p2461576 En kompis har knipsa litt med kamera et forlatt hus bare og sote side vinduene fåran nå noen som vet hvor jeg får kjøpt grei og lys soting ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Takk prøver på det skjer ikke så mye har problemer med at jeg ikke ser hvor fort jeg kjører noen som vet ? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 6#p2461576 En kompis har knipsa litt med kamera [ Bilde ] [ Bilde ] et forlatt hus [ Bilde ] bare og sote side vinduene fåran nå noen som vet hvor jeg får kjøpt grei og lys soting ? har sotet en del selv på en del biler og brukt den på bil xtra funker fett http://bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/b ... t-solfilm/ det er den lyseste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 hmm skal se litt på den eller så blir det proff soting på alle unntatt frontrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 viewtopic.php?f=1&t=231154&p=2464008#p2464008 ingen som har vært borti dette ? har litt bilder har funnet en kabel som ikke står i kan den ha detti ut ? eller har den bare ligget bak i klysen med kabler ?? har også vært under bilen i dag og prøvd og "vaska" sensoren men det hjalp ikke akurat.. Denne kabelen slik lyser det kan det grønnet relet være årsaken ? men trur det er til noe helt annet. har sjekka alle sikringene og ingen er brent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 har funnet ut av speedometre var det som var dødt så nytt er på vei i posten men det viser seg noe nytt her har også postet dette på teknisk -- i dag når jeg kjørte ut bilen oppdaget jeg at det var en litt bensin på gulvet har også sett at det har kommet en liten stripe etter jeg har kjørt på asfalten i gaten med bensin. har prøvd og sett litt på forumet her men da er det bare at folk har problemer med at det er foran i motoren eller mitt under bilen. for vis det hadde vært hull i tanken hadde det vell lekt enda mere en bare litt ?? noen som har vært hatt det samme eller vet feil ? di siste ukene når jeg har kjørt har det noen ganger kommet et dunst av bensin lukt inne i bilen og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 - gåen pakning bestilt ny. begynt i hjulbuer og slikt så var litt rust osv skal begynne på det i morgen rusten begynt og angripe.... tatt av bakrute Bakrutesenker får og lime litt finere på var ikke mye fint når du ser halvparten av det hvite limet når den var på må ha nye bakdekk også som dere ser er litt slitt innerst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Funnet ut av den løse kabelen ? Min erfaring er at det er masse løse kabler jeg kommer over uten at de hører hjemme noe sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 ja den er nok til ekstrautstyr. men begynner og bli lei av det speedometer greine nå.. så går litt tregt med oppdatering men kommer tilbake med nye "prosjekter" når jeg får fiksa dette! viewtopic.php?f=1&t=231154&p=2472457#p2472457 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 liten oppdatering sånn står bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå