xlibris Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Hei, jeg har m50b25 som er bytta til e30 pre-face starter, svinghjul m.m på. Har fått et problem når jeg har lagt opp datasprutet, og fjernet ALT det gamle ledningsnettet i bilen. Startern vil ikke gå rundt. På startern er det 3 utganger, 12v konstantstrøm, 12v startpuls, men hva er den siste? utang 30-50 men hva er 15a? vist jeg jorder den kontakta går starter rundt, men brenner ledningen etter noen turn på motor. Vet noen om det skal være en motstand her? eller hvordan det er kobla opp? isåfall hvor stor motstand? Takk... Mvh Verner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/e30_89.pdf Elektromanualen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xlibris Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Der var endelig et brukende koblingskjema iallefall.. Takk Men jeg vil helst kunne gi faen i de relene, for jeg trenger ikke gå ut til elektriske ruter og takluke m.m med den strømmen. Noen som vet om det går an og koble inn en pære eller en motstand på den kontakten og så kjøre den til jord? bare for og få start? det kommer jo kun strøm utav det kontaktpunktet idet man trykker på startknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå