Gå til innhold

bilen skal lakkes , synd det finnes så mange farger:D

Share

Anbefalte innlegg

Nå skal bilen snart lakkes, det er en 325i coupé 96 mod.

Den er org Boston grønn metallic .. Så her er det jeg sliter med.. Har altid ønsket den var mørkere ja svart nærmest :D og siden jeg skal ha på carbon panser og bagasje lokk vil svart matche bedre enn grønn.. Er det noen som kan tipse om en dyp dyp grønn som er svart ut med unntak av under sterk. Sol eller evnt svart farve som matcher carbon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for forslag ! Skal skjekke de ut :D er ute etter en farge som er svart på kvelden men som avslører sin glitrende farge under sol :) om det da er grønn rosa eller .. Ja he he le land blå tror jeg blir for lys til. Å matche karbon

Brittish racing Green er nesten samme som den jeg har nå, men da synes jeg Boston Green metallic bmw farven er finere men ikke helt det jeg er ute etter tror jeg :D uff

http://www.google.no/m/imgres?q=boston+ ... oQ9QEwADgO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja noe slikt ja :) den er vel hakke mørkere enn den boston grun metallic jeg har per dags dato .. og vil vel derfor matche karbon bedre ? eller hva mener dere ?

vurderer nå samtidig å kjøpe esquiss rafale body kit til bilen før lakkering sammen med z3 fenders spørs om jeg finner ett sted som tar all jobb billig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

skulle tro det .. helt sykt her i norge .. 40 000 for vanlig synlige flater lakk og 40 til for resten .. men jeg har selvfølgelig funnet noen bedre tilbud men vanlig lakkverksted pris er nok 35-40 for vanlig "hel lakkering" problemet er at jeg vil lakkere mottorrom under tepper bagasje rom osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm det var polsk pris det da ? beste tilbud her for standard hellakkering er 15-20 men vil jo ha en pen lakkering også .-. og skal ikke gjøre noe pusse jobb selv selvfølgelig..

når det er sagt er det noen kompetente lakkerere som vil lakkere bilen før den skal bygges om osv så sleng gjerne inn priser til meg så tar jeg fort kontakt .. lakkering til 7000 så lakkerer jeg bil hver mnd for å si det slik hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...