kris_ness Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Nå skal bilen snart lakkes, det er en 325i coupé 96 mod. Den er org Boston grønn metallic .. Så her er det jeg sliter med.. Har altid ønsket den var mørkere ja svart nærmest og siden jeg skal ha på carbon panser og bagasje lokk vil svart matche bedre enn grønn.. Er det noen som kan tipse om en dyp dyp grønn som er svart ut med unntak av under sterk. Sol eller evnt svart farve som matcher carbon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Tenkt noe på Le Mans blå? Nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Prøv enten Jaguar dark british racing green eller Morgan connaught green. Begge er klassiske britiske racing farger. Lakkerer selv min bil i connaught grønn neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 British Racing Green og karbon er jo nice da! Og så lyst skinn interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_ness Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Takker for forslag ! Skal skjekke de ut er ute etter en farge som er svart på kvelden men som avslører sin glitrende farge under sol om det da er grønn rosa eller .. Ja he he le land blå tror jeg blir for lys til. Å matche karbon Brittish racing Green er nesten samme som den jeg har nå, men da synes jeg Boston Green metallic bmw farven er finere men ikke helt det jeg er ute etter tror jeg uff http://www.google.no/m/imgres?q=boston+ ... oQ9QEwADgO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Noe sånnt du er ute etter? Er litt usikker, men lurer på om fargen heter bmw dunkel grün eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_ness Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 ja noe slikt ja den er vel hakke mørkere enn den boston grun metallic jeg har per dags dato .. og vil vel derfor matche karbon bedre ? eller hva mener dere ? vurderer nå samtidig å kjøpe esquiss rafale body kit til bilen før lakkering sammen med z3 fenders spørs om jeg finner ett sted som tar all jobb billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_ness Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Finnes det noen farge som er svart med grønne metall flak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 får kontakte lakkereren i pmrn spør om han har noe gode forslag^^ her har du en veldig mørk grønn farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Husk at british racing green kommer i veldig mange nyanser. Helt fra lysegrønn med gulskjær til nesten svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_ness Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 siden det blir 80 000 for lakkering av innsider og hele bilen .. blir det så jeg går for en noe justert orginal grønn farge .. boston grun metallic noe mørkere med flere flakes takk for alle fine forslag .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 faen for ein pris er det gud som lakkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_ness Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 skulle tro det .. helt sykt her i norge .. 40 000 for vanlig synlige flater lakk og 40 til for resten .. men jeg har selvfølgelig funnet noen bedre tilbud men vanlig lakkverksted pris er nok 35-40 for vanlig "hel lakkering" problemet er at jeg vil lakkere mottorrom under tepper bagasje rom osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Haha, jeg betaler max 7k her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_ness Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 hm det var polsk pris det da ? beste tilbud her for standard hellakkering er 15-20 men vil jo ha en pen lakkering også .-. og skal ikke gjøre noe pusse jobb selv selvfølgelig.. når det er sagt er det noen kompetente lakkerere som vil lakkere bilen før den skal bygges om osv så sleng gjerne inn priser til meg så tar jeg fort kontakt .. lakkering til 7000 så lakkerer jeg bil hver mnd for å si det slik hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå