Gå til innhold

Tom for batteri, rullet igang men funket ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Bilen er tom for batteri, pga forsterkern til sub'en har stått på inatt da jeg satte remote kabelen på en 12v utgang som ikke slår seg av likt med bilen...

Prøvde rulle igang bilen, og den startet, motoren gikk sånn halveis (opp og ned lyd) så tenkte det bare var å gi litt gass så var det iorden. MEN..

Gasspedalen gav 0 respons... og den bare sto og jokka.. hva fean skjer :P? Må jeg kjøpe meg batterilader og lade opp helt før den fungerer? :S

thx!

edit: E46 cupè 03

Skrevet

batteriet mitt er kjempedårlig, går tomt hele tia. Har fått det helt flatt også, rullet igang, men ingenting reagerte med en gang. men var en lang bakke så tok ca 6-10 sekunder før instrumentpanele og alt kom på. sikker på at du hadde nok bakke? :P

prøv med startkabler, koble dem til en annen bil, og la den stå å svive litt før du prøver, så den "lader" bilen din litt :)

Skrevet

Ok instrumenter og sånn var bare bananas.. Airbag, abs bla bla.. var lys i displayet da :P men Bensinmålern gikk ikke opp eller noe heller.. hadde nok ikke nok bakke.. 3-4 meter inn i garasjen :) så får finne frem noen startkabler og lade opp litt da?

Ellers, hvis jeg kjøper en batterilader - kan jeg da koble den på + og - uten og fjerne alt som er tilkobla?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...