DK2 Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Fy faen for en jævlig strøken M5, digger svartfargen, regner med det er fortsatt originalfargen og ikke opplakkert? Takk for det! Er fortsatt originalfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Ett lite inspirasjonsbilde som jeg fant på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 [ Bilde ]Har gnikket sommerfelgene blanke med autosol idag Klar for sommeren Du må legge beskyttelse også på holder seg blankere lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 [ Bilde ]Har gnikket sommerfelgene blanke med autosol idag Klar for sommeren Du må legge beskyttelse også på holder seg blankere lengere Kanskje det Hvordan beskyttelse bruker du på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 [ Bilde ]Har gnikket sommerfelgene blanke med autosol idag Klar for sommeren Du må legge beskyttelse også på holder seg blankere lengere Kanskje det Hvordan beskyttelse bruker du på felgene dine? Hakke brukt selv enda Men har en voks som du kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Åja, får se om jeg kjøper meg felgvoks eller noe Noen som har prøvd swissvax autobahn felgvoks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Åja, får se om jeg kjøper meg felgvoks eller noe Noen som har prøvd swissvax autobahn felgvoks? Hakke prøvd men ved hvordan den er du klarer deg fint med den jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Ett lite inspirasjonsbilde som jeg fant på nett [ Bilde ] Ja sånne potter må du få deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Åja, får se om jeg kjøper meg felgvoks eller noe Noen som har prøvd swissvax autobahn felgvoks? den er helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Åja, får se om jeg kjøper meg felgvoks eller noe Noen som har prøvd swissvax autobahn felgvoks? den er helt fantastisk Det er colloniten også Gjør samma jobben til mindre pris Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Åja, får se om jeg kjøper meg felgvoks eller noe Noen som har prøvd swissvax autobahn felgvoks? Hakke prøvd men ved hvordan den er du klarer deg fint med den jeg har Har kjøpt swissvax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Ett lite inspirasjonsbilde som jeg fant på nett [ Bilde ] Ja sånne potter må du få deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Bilde fra sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Da er godbilen hentet fra lagring Også har jeg fått montert ny dynamoen, K&N innsatsfilter og byttet tanklokk hengsel+fjær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Endelig! godt å kjøre den igjenn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå