DK2 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 rå bil du har skaffet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hehe takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Noen som har original sotede hella baklykter til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Noen som har original sotede hella baklykter til salgs? det fins ikke til touring desverre. men du kan høre med en kar i østerrike, martin hoffman mener eg han het. han lager lys grå,grå,hvit blinkersglass, dette må du montere selv på dine lykter. gjorde dette på min gamle m5 og det gikk helt fint. det ble seende sånn ut på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Noen som har original sotede hella baklykter til salgs? det fins ikke til touring desverre. men du kan høre med en kar i østerrike, martin hoffman mener eg han het. han lager lys grå,grå,hvit blinkersglass, dette må du montere selv på dine lykter. gjorde dette på min gamle m5 og det gikk helt fint. det ble seende sånn ut på min. [ Bilde ] [ Bilde ] Ok takk Tror jeg fant sånn blinklysglass på ebay, men hvordan er det å montere det? Må vell skjære ut det blinklysglasset som står på og lime det nye på eller? Fin den m5'en du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Noen som vet om et bra firma som driver med toning av ruter? (helst i Harstad-Narvik området) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk740ia Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Ja d vet vel du og om...Harstad bilglass, flinke folk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Gratulerer med fet kjerre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Meeeget flott eksemplar min gode nabo heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Gratulerer med fet kjerre! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Meeeget flott eksemplar min gode nabo heh Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 du fikk tak i glass? her er en diy. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 du fikk tak i glass?her er en diy. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=13 Jeg fant, jeg fant Tror jeg skal vurdere det, men tror det heller blir nye baklykter med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 ka type kjøpte du da? eg hadde lys grå på min, tror det hadde blitt fint på din også. kjøp nye lykter og kutt de opp og monter sånne glass, da blir det sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå