DK2 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Da var sorte nyrer på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Montert tårnavstiver og hadd bilen på verksted og fått byttet traversforingene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 ka farge er det? schwarz II (668)? syns det ligner på den, minner meg også om den første m5 touringen eg hadde som var den fargen. kan bli sykt blank den lakken med skikkelig polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 ka farge er det? schwarz II (668)? syns det ligner på den, minner meg også om den første m5 touringen eg hadde som var den fargen. kan bli sykt blank den lakken med skikkelig polering Er schwarz II ja Har tenkt å levere den inn og få en skikkelig proff polering om jeg får en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Har tenkt å levere den inn og få en skikkelig proff polering om jeg får en grei pris Funnet ut noe pris hos kalles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Har tenkt å levere den inn og få en skikkelig proff polering om jeg får en grei pris Funnet ut noe pris hos kalles? Nei har ikke kommet så langt.. Skal få fjernet noe skjult rust i bagasjerommet som jeg fant her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Nei har ikke kommet så langt.. Skal få fjernet noe skjult rust i bagasjerommet som jeg fant her om dagen Mykkje? btw har du fått nyrene eller? Men du kan jo lakkrense og polere selv ble bbra det jeg gjore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Nei har ikke kommet så langt.. Skal få fjernet noe skjult rust i bagasjerommet som jeg fant her om dagen Mykkje? btw har du fått nyrene eller? Men du kan jo lakkrense og polere selv ble bbra det jeg gjore Er ikke mye heldigvis.. Har fått nyrene, mangler bare sorte lykter Må kanskje vurdere lyktefilm midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Lyktefilm joa men blir ikke det samme uten DE lykter gleder meg til jeg får mine:D Må få se di nyrene live du har lydt på sånner selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 En liten oppdatering her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 la meg tippe, nye bremsesko håndbrekk,skiver og klosser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 la meg tippe, nye bremsesko håndbrekk,skiver og klosser ? Riktig! + sorte nyrer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 noen som vet om det finnes senkefjærer til m5 med edc? vil ha den litt lavere forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 noen som vet om det finnes senkefjærer til m5 med edc? vil ha den litt lavere forran.. Er bare å fjærne det kjør på noen D2 coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 noen som vet om det finnes senkefjærer til m5 med edc? vil ha den litt lavere forran.. Er bare å fjærne det kjør på noen D2 coilovers Hehe nei, synes det er mye mer spesielt med M-understell på en original M bil Hadde vært noe annet om det var en ombygd bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå