S.Hafsmo Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Ohh.. Hvit E38 er lekkert. Hvis du tar inn bilen med alternativ beregning slipper du nok ganske mye billigere unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klonk Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Det ble desverre 200.000 med alternativ utregning Vanlig beregning kom på ca 250.000. Lurer på om det er kilometerstanden som er synderen. Den har jo ikke gått så jækla langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Hva slags verdi brukte du som "gjeldende bruktpris" da? Denne skal jo gjenspeiles i markedsverdien på tilsvarende kjøretøy her til lands, og skal bestemme hva importavgiften skal komme på. Korrekt bruktpris får du fra bruktbilpris.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klonk Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Jeg brukte en markedspris på 171.000,- Kjøpte papiret fra eurotaxglass, og på den markedsprisen så har bilen en gjennomsnittlig kilometer på 234.000 km. Mens bilen min har gått ca 83000. Tollvesenet bekreftet beløpet til meg på telefon. De hadde prislista, og var søte og slo det opp for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Hmm.. det var drøyt da. Jeg fikk en tilsvarende pris på en 01 750i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Sjekk PM... og ja...går an å justere kmstand.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Fin E38. Med riktig motor også Ikke så ofte man ser hvit E38. Det er litt tøft. Men syns ikke de blanke listene passer med det hvite. Burde være hvitt det også. Ellers er det en flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå