Gå til innhold

Klonk`s 525ix

Share

Anbefalte innlegg

Dette er da min dailydriver.

Kjøpte bilen for 13 år siden, og etter 5 år så måtte jeg pusse den opp. Bilen var vulkangrå, som så helt for j..lig ut, og jeg fikk den lakkert antracit, som ble pent på vogna. Satte også inn ett M5 interiør, som kom fra supervogna til VS motor. Kosta på bilen en liten formue, og ble blakk så jeg måtte selge den.

Så gikk det 5 år og jeg fant bilen tilsalgs på finn. Kjøpte den tilbake da den var dypt savnet. Han som hadde bilen i mellomtiden hadde kun kjørt 28.000km med vogna, og kosta på den ca 100.000 i deler, så det var en OK deal da :) Satte på den 18" hjul etter jeg fikk den igjen.

Dette er en helt suveren vinterbil. Og den har gått ca 370.000km idag. Bilen blir holdt vedlike, og skal holdes vedlike. Den er ikke strøken, men holder seg godt da. Begynner å bli ganske sjelden E34 sedan-versjonen av ix. Ikke laget så altfor mange av dem. Jeg er kjempeglad i denne bilen og må ihvertfall ta vare på den :)

2k079r4cxszdjaidtp6j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man blir jo glad i bilene sine :) Alltid moro å handle bil, men å selge er det verste jeg vet.

Bildene under er noen år gamle, og ble tatt rett etter jeg pussa opp vogna. Men den ser jo likedan ut idag bortsett fra hjula da :wink: Har ikke vært så flink til å ta bilder av bilen i det siste.

9qgj2kc0uvrj65ibbxug.jpg

m0f3d99y1siz347jfvy2.jpg

3cj78iq5n47qybll2q1i.jpg

Alcantara interiøret fra M5 er nydelig å sitte i.

868nvfui2o51w6xt1zpd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk litt diskret senket altså. Problmet er at man kan ikke ta i så mye foran, for da blir det dyrt med drivakslinger etterhvert. Men foran er den er senka ett par sentimeter på fjørbena. Skålene ble senket på bena med andre ord :wink: Bilen står forøvrig i ei hump på bildet, så den ser litt høyere ut på førersida enn den egentlig er da. Men den hadde kledd litt mer senk ja, hehee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...