milhouse Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Diffen i bilen min havarerte i går!! Hvilke alternativer har jeg? Kjøpe ny av Bmw, koster sikkert masse. Kjøpe en brukt diff, men jeg vil ikke ha en som er gått alt for langt! Finne noen som lager oppgradere differ, men dette koster sikkert masse... Andre alternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hva skjedde med den da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Hva skjedde med den da ? Blir spennende å se, kjørte hjem fra ringen og spa. Hørte ett klank, og så hørtes det ut som bilen var punktert. Den låser seg når man rygger eller prøver å dytte bakover. Har ikke vært noe svetting eller noe lekkasje før etter lyden, da rant det masse veske ut! Jeppe var greit rasende! Er en ting vi har satt bort og det går til helvete!! Så bilen står i Hamburg/Hannover nå. Veldig bra det skjedd på veien hjem, har hatt en fantastisk uke med ca 100 runder på Spa og 1 på Ringen. Håper å få bilen klar til 10 juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hvis du ikke skal fikse den du har blir det vel dyrt uansett. Diffsonline har mye fint, og du kan få akkurat det du vil ha, men prisen ja... Hva er det med disse diffene? Havarerte jo på Frederik sin også i sin tid..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hva er gjort med diffen da ? Bytta utvekksling ? Er den helt ras, så det ikke går å kjøre hjem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Tenker å ikke legge veldig mye penger i det, men får sjekke litt rundt. Fikk en kar til å endre utvekslingen så mistenker at den ikke er skrudd helt riktig sammen. Kan ikke noe om det! Er nok ras ja, fikk ikke kjørt bakover eller dyttet bilen bakover, forover gikk litt, men var noen sinnsyke lyder! Jeg er hjemme, bilen i Tyskland! Skal snakke med forsikringen så de får sendt den hjem til uken! Så får vi åpne ""presangen" å se hva som skjuler seg! Skal legge ut noen bilder fra turen, trackday på Spa går inn i historien som noe av det kuleste jeg har gjort. Gt3 4.0 var de kjipe bilene, masse 458 challenge biler, grand am biler, gruppe c, 911 rsr osv. Nå vi lå i 170-190, kom de i 240-290. Så også 2 stykk m1 og masse andre gamle biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hvis du ikke skal fikse den du har blir det vel dyrt uansett. Diffsonline har mye fint, og du kan få akkurat det du vil ha, men prisen ja...Hva er det med disse diffene? Havarerte jo på Frederik sin også i sin tid..? Var å tittet på diffsonline.... Har du en brukt Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Ja, men vet ikke tilstand på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå