Mantis Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Har et spørsmål som kanskje noen her inne vet svaret på. Skal å hente bil i Bergen til neste helg. Dette er en E46 2004 modell - mao er dette facelift-modellen. Denne har hovedlykter med oransje blinklys i som jeg har tenkt å bytte ut. Har sett litt på lykter og kommet fram til at TITAN ser desidert best ut på svart facelift coupe. Så har jeg lett litt (å finne deler til facelift i seg selv er litt mer styr en forrige E46, fordi ordet "facelift" gjør at man søker opp alt av pre-facelift osv) men klarer ikke å finne TITAN hovedlyktene noen plass. Jeg finner dem jo f.eks på GS-bildeler sin nettbutikk, men der står det "Bi xexon" og bilen jeg skal kjøpe har ikke xenon i hovedlykter. Er heller ikke særlig keen på å betale 9.000,- per lykt. Noen som vet om en plass de har TITAN hovedlykter som ikke er xenon? Kan jo eventuelt koble opp xenon, men tror dette blir for kostbart om vi snakker orginal boks osv. I tillegg må man koble opp aut. justering for xenon, og det orker jeg ikke ta meg bryet til. Håper noen vet Dersom TITAN kun leveres til biler med xenon og det ikke finnes noen litt rimelig produsent, så blir det nok disse fra GS: Helt greie til 3.000,- men synes ikke de står i like god konstrast som titan. Ser de har samme modell i chrome, men den ser bare glorete og billig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Ser de har hos koed til 3000,- per lykt. Spørsmålet er om dette er beregnet for biler uten xenon og hvor god kopi det er. Vanskelig å se ut i fra produktbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 De til 2820,- er jeg nesten helt sikker på er originale. Er samme prisen som jeg får opp når jeg slår inn originale delenummere. 63127165919 og 63127165920. Er til biler med halogen originalt. Syns orange blink er kult jeg. Kler svart bil godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Takker for svar Tja. Synes titan står i veldig god stil med svart lakk på faceliften. Det er i alle fall orange blinklys rundt hele bilen. Så jeg må jo ha nye baklykter og dette er det faktisk bare 1 selger på ebay som kan tilby til facelift. Alt annet er pre-facelift. Litt merkelig kombinasjon på bilen. 2004 modell og orange LED trodde jeg ikke var et alternativ når man skulle kjøpe bilen, men der tok jeg feil. Kilometerstand og historikk overgikk utstyr. Så da får jeg heller legge litt penger i lys og slikt for å få den shinet litt opp. Kan vel legge til at bilen har vinrødt stoffinteriør. Utrolig lite pent, men dette blir raskt byttet ut med M3 interiør. Kan være jeg beholder de orginale som står på nå, men da blir det i alle fall å koble opp "USA-lys" - Altså at blinklysene lyser konstant. Eller at jeg bare bestiller black angel eyes fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå