dIFEO Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Jeg har lyst til å oppgradere lyden i bilen min. Jeg ønsker at det skal bli god lyd, for ikke alt for mye penger og at det ser rent og pent ut. Vil med andre ord ikke gi opp bagasjerommet, hvert fall ikke store deler av det. Har sett rundt på nettet etter løsninger. Har funnet blant annet disse her, men to av de passer dessverre ikke til min E46 : #1 #2 #3 Eventuelt hvis noen av dere har god peiling på dette, kom med forslag. Jeg ønsker det til å bli rent, se så orginalt ut som mulig, men med bedre lyd. Har planer om å bytte ut spilleren med en dynavin Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 *mine innlegg* Interessert selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Har du sedan, touring? For sedan lager BSW en sub du kan feste under hattehylla i bagasjerommet. Ser relativt orginalt ut spør du meg. Sjekk den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Har du sedan, touring? For sedan lager BSW en sub du kan feste under hattehylla i bagasjerommet. Ser relativt orginalt ut spør du meg. Sjekk den ut. Hadde du sjekket ut de linkene jeg la med, så lå den der Jeg har sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Aha, tror jeg klikket på samme link to ganger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Aha, tror jeg klikket på samme link to ganger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Bytt høyttalere, evt subber og forsterker i reservehjulsbrønnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Er det bare sub du skal ha ? eller skal du bytte de i dørene også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Hvis du skal bytte alt, så har BSW spesialtilpassede høytalere for e46. Har lest rundt og folk sier det er stor forskjell fra originalt, skal da om ikke så lenge prøve meg på dette. Kan si fra hvordan det fungere når den tiden kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Stealthbox er også en mulighet, vet ikke hvor man får tak i dem. Men jeg har et par i bilen som jeg lurer på å installere 8 tommer subber i, men er veldig usikker på om det blir noe bra. de spiller jo i friluft(uten kassa) noen som har noe erfaring? De er plassert i bagasjerommet under de gamle hattehøytalerene. Her er bilder av Stealthboxene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Hvis du skal bytte alt, så har BSW spesialtilpassede høytalere for e46.Har lest rundt og folk sier det er stor forskjell fra originalt, skal da om ikke så lenge prøve meg på dette. Kan si fra hvordan det fungere når den tiden kommer Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Er det bare sub du skal ha ? eller skal du bytte de i dørene også ? Litt usikker enda, men ønsker en ny lyd opplevelse uten å tømme hele kontoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Hvis du liker litt mer trøkk i første omgang så gå for en sub og en forsterker mener jeg. Kjøpte noe billig i sverige så lenge, sub og forsterker pakke til 2k. gjør grei jobb det men nå er ikke org høytalerene i E46 noe bra.. så hvis du skal spille høyt og at øra skal kose seg så ta å kjøp noen høytalere istede for litt trøkk blir det fra dem også. Tipper du får størst forskjell med å oppgradere i dørene og bak først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Hvis du liker litt mer trøkk i første omgang så gå for en sub og en forsterker mener jeg. Kjøpte noe billig i sverige så lenge, sub og forsterker pakke til 2k. gjør grei jobb det men nå er ikke org høytalerene i E46 noe bra.. så hvis du skal spille høyt og at øra skal kose seg så ta å kjøp noen høytalere istede for litt trøkk blir det fra dem også. Tipper du får størst forskjell med å oppgradere i dørene og bak først. Høres bra ut Noe å anbefale innen sub og forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Egentlig ikke. Jeg kjøpte en billig komplett pakke med kabler og alt så jeg hører at sub'n ikke er like flink til å ta alle dype toner men jeg kjøpe den til den første bilen jeg hadde (ford fiesta) så jeg ga egentlig faen. Helt lik min, Gjort det samme selv. bare skrudde amp på sub'n så det ble litt lettere med kabler og slengte den baki. Men vedder på at det er mange andre her som kan annbefale merke og sub men tror at Bavsound kan været et veldig godt valg. Lyst på den subben man monterer oppunder i bagasjen. men det er mye billig der ute å http://www.netonnet.no/art/bil-og-gps/b ... 1608.4700/ Men du får som regel det du betaler for så øra og kroppen har det vel bedre med merker som Kenwood, Alpine, JBL og sikkert flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå